• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Anonym (chick)
    Nitor skrev 2014-03-09 22:42:31 följande:
    Nu jäklar börjar det låta fantasy här. Berätta mer  Drömmer   Antar att det bara gäller kvinnor?
    Heterosexuella kvinnor vill ju gärna ha sex med män...så det gäller faktiskt män också, helt otroligt..Drömmer
  • HäckHäxan
    Vildhussen77 skrev 2014-03-09 22:48:53 följande:

Vad är bra med att låta bli att onanera?
    För mig är det bra. Ibland behöver jag en lektion i självkontroll eller nått sånt. Jag mår helt enkelt bättre av en paus då och då. Det blir för tekniskt och även om jag kommer så är känslan tom och då tar jag en paus.
    Canis meus id comedit
  • läppar
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:57:46 följande:
    För mig är det bra. Ibland behöver jag en lektion i självkontroll eller nått sånt. Jag mår helt enkelt bättre av en paus då och då. Det blir för tekniskt och även om jag kommer så är känslan tom och då tar jag en paus.
  • HäckHäxan
    Anonym (kille(hetrokåt)) skrev 2014-03-09 22:54:53 följande:

Fantasin har inga gränser, men en hel byrå haha. Eller va det något i den som skulle fram till onanistunden HH :)
    hehe jag vet. Min fantasiförmåga är min bästa vän! Nåja och en dildo och min ena hand då såklart. Trekant med sig själv kan man kalla det eller Drömmer

Så ja den skulle fram ur byrån, vilket osökt får mig att tänka på att jag måste hitta ett annat ställe för den, där jag slipper fundera på om min dotter någon dag kommer rusa runt med den här hemma och leka enhörning eller nått! Tyst
    Canis meus id comedit
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:55:12 följande:
    Allvar är det så??? Man förlorar ju en timme då. Skit då borde jag försöka göra kvällen här i så fall, tar ju typ två timmar från det jag börjar tills jag hittar sängen och så lite springa upp å ner ur sängen på det!

Nää kanske inte, men ett gemensamt onanimaraton verkar intressant ändå, bara för att motbevisa påståendet såklart, har ju inget med lusta att göra egentligen, en ren uppoffring för mänskligheten kan vi kalla det!
    Nej, tror det är nästa helg man ställer om klockorna.

OnaMarathon it is! Challenge accepted. Och det ska gudarna veta att det är för mänskligheten vi gör det, inget annat.
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:59:48 följande:
    Så ja den skulle fram ur byrån, vilket osökt får mig att tänka på att jag måste hitta ett annat ställe för den, där jag slipper fundera på om min dotter någon dag kommer rusa runt med den här hemma och leka enhörning eller nått! Tyst
    Man får i alla fall säga att enhörningen hade en enormt stor kuk  Skrattande
  • Anonym (oj)

är det nån som har tips på hur man bäst porrsurfar med en padda. tycker det är bökigt

• Anonym (kille(hetrokåt))
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:59:48 följande:
    hehe jag vet. Min fantasiförmåga är min bästa vän! Nåja och en dildo och min ena hand då såklart. Trekant med sig själv kan man kalla det eller  Så ja den skulle fram ur byrån, vilket osökt får mig att tänka på att jag måste hitta ett annat ställe för den, där jag slipper fundera på om min dotter någon dag kommer rusa runt med den här hemma och leka enhörning eller nått! 
    Canis meus id comedit

Låter härligt med en onanitrekant... fantiserar redan om hur du ligger där och blir våt och upphetsad:) .... ja hitta ett bättre ställe för staven.
  • Ronga

Vi borde ordna en träff med FLs alla singlar ;D

Only fear of death is coming back reincarnated
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!