• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • MrMom

Men jag säger go´natt...ska upp tidigt. Kommer tveklöst tillbaks imorgonFlört

Häxan och alla andra tjejer här får varsin kyss att placera på valfritt ställe Kyss

Och glöm inte att kik:a mig, de som kan Drömmer

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • Maltemånsson
    Anonym (oh.) skrev 2014-03-09 21:07:04 följande:
    Alltså sex, PRONTO! 

Min karl är så kåt jämt och jag är bara det inte, jag tänder verkligen på honom och vi har UNDERBART sex när vi har det men jag har så svårt att "hitta tiden och lusten". Jobbet tär ganska mycket på mig, är stressad osv så jag fkuserar inte på sex ÄVEN fast jag vet att de lindrar stress och allt. Tips mottages gärna hur jag skall fukta muttan bättre :p
    en god start är att vara här. att diskutera sex gör att man tänker på sex - vilket oftast leder till att man får en lätt fuktad mutta så att säga ;)
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 21:05:15 följande:
    *sjunger  turn around*
    Och jag stämmer in.... :)
  • MrMom

Häxa, i natt kommer vi ha sex!....i mina drömmarFlört

• MrMom

Natti natt!

• HäckHäxan
    Alltså sex, PRONTO! 

Min karl är så kåt jämt och jag är bara det inte, jag tänder verkligen på honom och vi har UNDERBART sex när vi har det men jag har så svårt att "hitta tiden och lusten". Jobbet tär ganska mycket på mig, är stressad osv så jag fkuserar inte på sex ÄVEN fast jag vet att de lindrar stress och allt. Tips mottages gärna hur jag skall fukta muttan bättre :p
    Vaselin? Nä förlåt kasst skämt. Cool

Jag tror man måste starta med att prioritera tid för närhet. Grunden måste inte alls vara att ha sex, men egen tid ihop, ta ett bad, kramas, vara nära, satsa på att bara hångla och inget annat, massage, vad som än passar just er. Men att man är stenhårda med att sätta undan denna tid just för varandra. Som ett sätt att varva ner kanske tänker jag??

Kommunikation är ju av högsta vikt där tänker jag. Bägge måste ju vara på de klara med att detta inte alls är någon som måste eller skall leda till sex, men att de är en väg till att kanske få igång den biten igen längre fram. Ingen stress mot målet, som faktiskt inte ens måste vara ett mål, målet kan lika gärna vara och förbli tiden för närhet ihop.

Dra på spa, hotell över en natt, en helg, vad som än passar in för just er och som ni realistiskt har möjlighet att genomföra.

Är själv en rätt enkelt person och hade hellre dragit till en stuga i skogen, men det är ju jag. Typ fiska abborre till frukost på morgonen, koka kaffe, varm brasa och varken el eller rinnande vatten. Måste ju inte vara så, man är olika.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-09 21:08:32 följande:
    Men jag säger go´natt...ska upp tidigt. Kommer tveklöst tillbaks imorgonFlört

Häxan och alla andra tjejer här får varsin kyss att placera på valfritt ställe Kyss

Och glöm inte att kik:a mig, de som kan Drömmer
    I be here eller jag kommer iaf kika in här imorgon

Jag vill ha min puss på vänstra skuldran, tack!

Kikar strax!
    Canis meus id comedit
  • Nitor

Går det att anmäla trådstarten. Tycker det är jobbigt att scrolla i fem minuter för att komma till inläggen

• HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-03-09 21:09:22 följande:
    Och jag stämmer in.... :)
    Bra det!
    MrMom skrev 2014-03-09 21:10:22 följande:
    Häxa, i natt kommer vi ha sex!....i mina drömmarFlört

Åhhh wow wow yeah yeah. Undra om jag inte vips blev trött eller nått Drömmer Sweet dreams anyway! Kyss
    Canis meus id comedit
  • Anonym (oj)
    Alltså sex, PRONTO!  Min karl är så kåt jämt och jag är bara det inte, jag tänder verkligen på honom och vi har UNDERBART sex när vi har det men jag har så svårt att "hitta tiden och lusten". Jobbet tär ganska mycket på mig, är stressad osv så jag fkuserar inte på sex ÄVEN fast jag vet att de lindrar stress och allt. Tips mottages gärna hur jag skall fukta muttan bättre :p

Min fru är likadan men efter vi har haft sex så kan hon inte begripa varför hon var så ointresserad ibörjan. Tyvärr så har den känslan lagt sig till nästa gång
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!