Inlägg från: elims |Visa alla inlägg
  • elims

Hey Jude!

vad brukar ni göra för mat när ni är ensamma hemma och vill att det ska gå fort/inte orkar göra något avancerat? behöver inspiration!

• elims

jaaa...varma mackor, vilken toppenidé!! åh, vad glad jag blev nu!!

vad är gott att ha på?

Saken är den att jag älskar att laga mat, men inte om det bara är jag som ska äta den, då blir det på sin höjd en tallrik fil. känner noll inspiration att både äta och laga mat när jag är ensam hemma. Tur att man är gift då, annars skulle jag svälta ihjäl!

• elims

ellinorsmamma
    ville bara tacka dig igen för tipset - mackorna blev jättegoda! hade på svampstuvning, tomat och ost, supergott!

Å nu ska jag sätta mig om en stund med lite gurkstavar & dipp och plugga lite... mmm

• elims

fajga
    vad duktigt av dig som går och tränar

Nästa vecka startar mitt nya liv, då ska jag köpa gymkort och börja gå och träna.
    (hehe, har jag sagt i flera veckor nu, men nästa vecka ska det ske! )

• elims

min favvodipp, väldigt enkel: gräddfil, ketchup och lökpulver!

• elims

en banansmootie kanske? eller milkshake?

• elims

japp verkar vara en judisk åkomma det där. Är inte laktosintolerant själv, men vet många som är det.

• elims

Monsa

hade ni en död råtta under golvet?!

• elims

Hattifnatt

haha kan inte smälta att du gick upp så tidigt imorse frivilligt... sist jag gick upp klockan 5 på morgonen var när jag jobbade på en kibbutz och skulle upp så tidigt för att mata kalvarna, men det var lääänge sen nu. haha, tom kl 7 känns tidigt nu för tiden, barnlös som man är! hm, kanske ska passa på å njuta av sovmornar medan man kan...

Svar på tråden Hey Jude!