-
-
usch då nyb...är själv lite allergisk mot allt vad sjukhus heter fastän jag faktiskt volontärarbetat på ett. men lycka till imorgon!
har annars ett eget usch: måste sitta med en jobbig tenta imorgon...bläää VILL INTE!! -
chutzpah
det hände igår eller hur?!
Fruktansvärt varje gång det sker, men USA har väl varit relativt skyddade från dessa typer av attacker. Har aldrig (förutom i Israel) kunnat visa min judiskhet så öppet som när jag har varit i USA. Är detta på väg att ändras mån tro?! Vad säger din släkt? -
åker man runt i polen lite så ser man även en hel del antisemitiskt klotter mm också...vandalism är givetvis ett steg längre, men ändå.
-
visst fajga!
-
hehe, känner igen syndromet!
ps. det är en fin film på 4:an nu om hur ett liv blir till... -
wow vad spännande fajga! Du måste lova att uppdatera oss vad som händer!
-
har ni setts mycket dessa 4 mån?
-
gahh, blir urloggad från fl hela tiden. seeegt idag!
fajga
förstår att det känns tomt. kanske behövde ni vara ifrån varandra lite för att inse att ni vill ha/behöver varandra ändå trots allt. Hur länge var ni tillsammans 1a gången då?!
Hattifnatt
blev det någon frukt igår då?! -
ja, det var länge. förstår att det måste bli rätt den här gången.
du fick mig att fundera nu...undrar själv var jag och min man befinner om 10 år...det är lite läskigt det där, man får ta till alla knep man kan för att få det att fungera. hittills har vi iallafall lyckats lista ut ett par, fastän vi "bara" varit gifta i 2 år...