Inlägg från: elims |Visa alla inlägg
  • elims

Hey Jude!

har känt varandra i 9 år snart, var tillsammans ca 4 år innan vi gifte oss för drygt 2 år sedan. träffades genom vänner!

• elims

Hattifnatt
    spännande!
    vi har en bok här hemma som heter "DNA & tradition - the gentetic lind to the Ancient hebrews". Har aldrig kommit mig för att läsa den, men kanske borde jag ta mig tid...

nyb
    då får vi hoppas på att ni inte finner några oanade lik i garderoberna!

• elims

"the genetic link" ska det stå och inget annat

• elims

är det ert hus nyb ska köpa kanske?!
  • elims

säger bara en sak, fy tusan för kackerlackor!!

• elims

mögel?

vad brukar ni ha i det skåpet då?

• elims

ja kackerlackor är så himla äckliga...och svåra (och läskiga) att ta kål på!

• elims

nyb
    själv älskar jag vår gemensamma tvättstuga - två jättemaskiner och en enorm torktumlare gör att vi bara behöver tvätta en gång i veckan (8 maskiner totalt). Hur skönt som helst, för jag hatar att tvätta! Sen tar jag och min man varannan gång dessutom, så jag tvättar eg bara två gånger i månaden!
    när vi får barn lär vi ju behöva tvätta mycket oftare, så jag passar på och njuter lite nu!

• elims

nä Monsa, jag blir inte klok på vad det kan vara. det verkar ju så konstigt att det luktar på flera olika ställen som inte har med varandra att göra. luktar det verkligen samma i kylskåpet och skåpet i hallen? måste vara någon som spökar hemma hos er!!

• elims

men du har väl inte moppat i kylskåpet eller?!

Svar på tråden Hey Jude!