Inlägg från: mayasmama |Visa alla inlägg
  • mayasmama

Hey Jude!

absolut!!!!

egentligen har jag ingen brådska att flytta och hade jag fått en fyra här där vi bor hade jag inte tvekat att stanna en sekund vi bor väldigt barnvänligt med en helt underbar gård med massa fruktträd och smultron, lekplats tom vindruvor som växer på en husvägg....men men vill väldigt gårna ha större och att maya skall få fortsätta ha eget rum..... men som sagt har inget emot att vänta på ngt bra....

• mayasmama

oj monsa
    har ingen aning gör det osm funkar för dig.... blir säkert jättefint ni bor ju jättebilligt .. men det e väl en fördel med att inte bo i en "storstad"...

• mayasmama

delar dina barn rum?
    vi bor på 2 vån i tre vånings hus, halvkaklat badrum, parkett u vardagsrum annars plastmattor, völdigt mkt standard lägenhet. men gården e verkligen ngt extra, har tom vunnit pris för " grönaste gården i stan" helt låst mäste ha en kod för att komma in så barnen kan var ute och leka själva, det e lite som att bo i ett radhusområde inne i stan, fast vill ngn gång bo (mkt) större.....

• mayasmama

monsa
    jag skall fundera på längd och omkrets..

tutim

han e hemma hos en kompis och tittar fotboll nu för tiden , har en israelisk kompis här som e nybliven singel , har egen lägenhet , så varannan lärdag , när han inte har sin son e min man där och hänger , brukar bli varje söndag oxå faktiskt. e tydligen alltid extra viktiga matcher på söndagar..... men jag har inget emot det oftast, e glad att han har kompisar här och jag har tyckt väldigt mycket om att få vara ensam hemma!!! ( ja dottern e ju hemma men hon sover) plus att jag faktiskt tror att jag utvecklat en allergi mot fotboll, börjar klia liksom

• mayasmama

monsa
    tänkte nog ha lampam i ett hörn den på inreda 35 cm i omkrets och 145 cm lång men de e kanske lite lång.... gär så lång du tyckerkänns rätt!! men smalare upptill än ner till tycker jag så att den liksom"tunnas ut" neråt.....

tutim

det e nog fotbollsklåda.... det ända som hjälper e att du sanerar och får en "fotbolls fri miljö" bara du slipper höra " eze goal" "eze goal!!!!" på en vecka så kanske du klarar dig....

• mayasmama

jag har ett tangentbord med hebreiska bokstäver och inga åäö , de finns men på nadra tangenter och det betyder att alla tecken e på andra ställen än vad tangenten säger typ höger paragraf tecken e där det e ett promilletecken....väldigt rörigt men jag börjar vänja mig....

• mayasmama

boker tov
    jag e uppe tidigt som vanligt, fast 8 e ok när dottern var liten sov hon aldrig längre än till 5-6 på morgonen......hon lär sig....

hur mnga barn har du?

• mayasmama

läste det på din presentation ...... fullt upp med andra ord

• mayasmama

åhhhh sushi....... det räcker att jag hör ordet så börjar jag dregla....
    har haft en mysig dag i badhuset men med 100000 andra mnsk oxå. nu när vi kom hem insåg jag att jag av misstag slängt en kasse med mayas ridhjälm i!!!! gick ner i soprummet och rotade en stund, vänder mig om och där står kassen men utan hjälmen i ...nån har tagit den, har satt upp en lapp och hoppas att ngn e så snäll att de lämnar tillbaka den . jag skrev att de få hittelön för den kostade en hel del 600-700 kr!!!

jag blir så trött på att vara så himla tankspridd!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Hey Jude!