Inlägg från: marcink |Visa alla inlägg
  • marcink

Hey Jude!

tjena, vad gör ni ikväll? förutom att råka skaffa barn, käka kebab och bada, menar jag? själv kollar jag på uppdrag granskning, de senaste reportagen om islam som jag missat. finns på svt's hemsida, gratis och smidigt.

• marcink

ah, är hon där? vad trevligt! jag hänger inte riktigt med i tråden här, jag hinner liksom inte med :)

• marcink

kida: det kanske är dags för en till knodd här då va va va?

• marcink

tutim: det är i alla fall vår i söder, så det närmar sig nog er också. hoppas ni haft det bra!

• marcink

sure, jag är på! vi bygger en hel stack av minimyror!

• marcink

imorgon är min enda lediga dag den här veckan, så då blir det nog shorts här med. det blir finemang.

• marcink

skulle tro att vi kommer till gbg kring lunchtid, eller strax därefter. var beror väl på väder, om det följer med fler barn än noah, och vad folk gillar.

• marcink

awww, noah med snygga mössan (och snygga pappan).

• marcink

näe, maxi idag var rätt överkomligt. jag har varit med om mycket, mycket värre. lördagar före storhelger är ju rena döden, DET skulle du testa - kiralves. :)

• marcink

inte ska vi väl sitta inomhus och äta, om det är sommarvärme? picknick i slottsskogen är ju en höjdare isf :)

• marcink

mer specifika planer på var och när vi ska ses kan man ju ta privat, så man slipper objudna gäster. internet är stort ni vet.

• marcink

mayasmama: ja herregu va' liksom hallå ba' internet va ere liksom?

• marcink

hattifnatt: jag använder med judiska släktnamn mycket sällan. det dyker mest upp vid myndighetskontakter, eller på sin höjd om jag vill göra ett statement.

• marcink

elims: det var inte marcin jag menade, jag har ju ett judiskt mellannamn också.

• marcink

ellinorsmamma: jag heter lewi i andranamn.

urk, nu måste jag tillbaka till jobbet efter tre timmars rast. surt som tusan.

• marcink

fajga: ja, precis. sån däringa stenåldersgrej som kallas "delad tur". galet, helt galet. men jag kom hem lagom till big brother, det är bra.

och ja, vi kan ta den mer exakta planeringen privat. det blir väl lättast så. vem samordnar?

Svar på tråden Hey Jude!