Inlägg från: marcink |Visa alla inlägg
  • marcink

Hey Jude!

undrar hur vi ska fira purim. vi kanske ska baka kakor och käka snarr! woho!

• marcink

jag tål knappt glass, så det är lugnt. :)

• marcink

vi ska ha melodifestivalvaka med en vän jag träffat via jobbet och hans tjej. de ska ta med sig thaimat hit också, och är nog på väg närsomhelst nästan. om bara kida kunde ta på sig lite kläder så hon blev anständig *harkel*...

• marcink

åh, vad söliga folk kan vara. nu har våra gäster inte kommit hemifrån än, eftersom han ska spela klart sin omgång WoW. det är den sociala döden för fasen!

• marcink

förresten, har ni testat Super Internet TV? Man kan kolla på streamad tv från hela världen, nästan. Inte så mkt från Sverige, men en handfull kanaler från Israel och några hundra från andra delar av världen.

Kanallista: www.ahusoft.com/tvchannellist.htm

• marcink

chaia: första budet var vid sju-åtta, men sen ringde de och sa att de gärna kom tidigare och tog med sig mat. det var vid fyratiden. ringde vid halv sju och frågade, och nu kommer de vid åtta, för då har han spelat klart.

• marcink

chaia: det är tur för dem att de är så trevliga, annars hade de legat risigt till!

• marcink

hej jag heter bill!

(kida: nu ska du skriva "hej jag heter bull!"

• marcink

de är på g nu, skulle jag tro. nu käkar noah iaf, så han är nöjd ett tag framöver. nyb, den där bruden har seriösa problem. jag såg det avsnittet för några månader sedan och blev mörkrädd redan då.

• marcink

de kom och vi hade jättetrevligt, inklusive nödvändiga pikar åt den spelberoende unge mannen. de blev jättebebissjuka, så vi försöker lura in dem på familjelyckans väg... :D

Svar på tråden Hey Jude!