Hey Jude!
jag har lite svårt att slita mig också, men jag måste sova för jag ska upp 0600 imorgon. hörs imorgon kväll hörrni!
jag har lite svårt att slita mig också, men jag måste sova för jag ska upp 0600 imorgon. hörs imorgon kväll hörrni!
dagens lästips: utkast, en blog av dmitri wasserman. utkast.livejournal.com/16995.html
elims: näe, jag känner inte den där dmitri, men han verkar vara kändis (inte nödvändigtvis odelat positivt) i judstud-kretsar i sthlm. han var snubben som saboterade snövit-utställningen på moderna museet för några år sedan också ( www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,420535,00.html ). men han skriver en del vettigt faktiskt, även om han ibland tar i så han nästan spricker. hans blogg tt-kritik ( tt-kritik.blogspot.com ) tycker jag är läskigt tydlig men bra också.
nyb: var diskuterar pavel poltik? skicka några länktips på läsvärt material så blir jag glad.
och det är trist med magsjuka, vi har sånt på jobbet nu. känns rätt trist och blir rätt enformigt mot slutet av arbetsdagen...
elims: ja, ajg vet inte. jag hänger inte själv i judstud-kretsar men utifrån det jag sett på nätet så är det ju vissa namn som dyker upp oftare än andra. tt-kritik är lite läbbigt, bloggen visar hur vinklade tt:s nyheter ofta är, särskilt när det kommer till ordval och vinklingar av händelser.
och så bär det av till jobbet... för andra gången idag...
chaia: delad tur, något stenålderspåfund som fortfarande praktiseras inom vissa delar av vården. idag jobbar jag 08-13 och 15.30-20.30 (tio timmar sammanlagt). totalt vansinnigt, hela dagen går åt till ett arbetspass.
hannah är dödsfint, likaså sarah. båda är ju gångbara precis överallt utan att verka konstiga också. mina fem cent bara, nu ska jag sova. :)
nili var jättefint, men sivan funkar inte så bra här va :)
ska snart göra ett ntt försök att lägga mig. snart... :)