Inlägg från: marcink |Visa alla inlägg
  • marcink

Hey Jude!

jag har lite svårt att slita mig också, men jag måste sova för jag ska upp 0600 imorgon. hörs imorgon kväll hörrni!

• marcink

elims: näe, jag känner inte den där dmitri, men han verkar vara kändis (inte nödvändigtvis odelat positivt) i judstud-kretsar i sthlm. han var snubben som saboterade snövit-utställningen på moderna museet för några år sedan också ( www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,420535,00.html ). men han skriver en del vettigt faktiskt, även om han ibland tar i så han nästan spricker. hans blogg tt-kritik ( tt-kritik.blogspot.com ) tycker jag är läskigt tydlig men bra också.

• marcink

nyb: var diskuterar pavel poltik? skicka några länktips på läsvärt material så blir jag glad.

• marcink

och det är trist med magsjuka, vi har sånt på jobbet nu. känns rätt trist och blir rätt enformigt mot slutet av arbetsdagen...

• marcink

elims: ja, ajg vet inte. jag hänger inte själv i judstud-kretsar men utifrån det jag sett på nätet så är det ju vissa namn som dyker upp oftare än andra. tt-kritik är lite läbbigt, bloggen visar hur vinklade tt:s nyheter ofta är, särskilt när det kommer till ordval och vinklingar av händelser.

• marcink

och så bär det av till jobbet... för andra gången idag...

• marcink

chaia: delad tur, något stenålderspåfund som fortfarande praktiseras inom vissa delar av vården. idag jobbar jag 08-13 och 15.30-20.30 (tio timmar sammanlagt). totalt vansinnigt, hela dagen går åt till ett arbetspass.

• marcink

hannah är dödsfint, likaså sarah. båda är ju gångbara precis överallt utan att verka konstiga också. mina fem cent bara, nu ska jag sova. :)

• marcink

nili var jättefint, men sivan funkar inte så bra här va :)

ska snart göra ett ntt försök att lägga mig. snart... :)

Svar på tråden Hey Jude!