God morgon allesammans!
Här är vi fortsatt förkylda - lilla Hedvig fick feber i går kväll och var lite varm igen nu på morgonen så vi får nog ringa återbud till våra gäster senare i dag
Vi har varit småfebriga hela bunten de senatse dagarna, i olika omgångar, så vi har inte orkat vare sig laga eller äta så mycket mat. Noterade i morse att jag minsann gått NER ett kilo - det ni det har ni andra inte lyckats med direkt, va
(kylskåpet dock fullt av mat så vi kommer nog ta igen det snart...)
Jag har fått min "Spice and Spirit" nu och den är hur bra som helst! Tackar för tipset!!
Elims - hur gör du när frysen är såld - tejpar du igen dörren eller på annat sätt markerat att den inte tillhör er?
Mayasmama - skönt att de är hemma igen! Hur hade de haft det, var Maya nöjd med sin resa eller hade hon längtat hem?
Och så måste jag fråga, ni som vet, var köper man sig en egen Hagadah, på församlingen? Hillelförlaget? Den med transkriptioner lät ju bra
Jag har nu läst klart mina pedagogikpoäng jag hade tänkt ta, 15p sammanlagt detta läsåret, och tänkte nu tag tag i de sista 5 på min Bibelhebreiskakurs. De sista kapitlen i kursen går lite segt, verben är ju lite luriga...men nu skall det bli av! Basta!
Ha en skön dag allesammans! Nu skall jag gå och knyta små snoriga näsor och läsa Nalle Puh.