Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?
Vattenliljan, testat ännu? Jag har däremot börjar få den vanliga mensvärken. Ont i mage och nedre rygg : (
Vattenliljan, testat ännu? Jag har däremot börjar få den vanliga mensvärken. Ont i mage och nedre rygg : (
Det låter onekligen bra för dig Vattenliljan.
Själv blev det inget för oss denna gången heller... ; ( Så ledsen och besviken och just nu känns allt väldigt tungt och hopplöst
Får ingen av er ägglossning på egen hand? Jag har haft ägglossning av mig själv de månader jag inte sprutat de senaste månaderna så jag hoppas verkligen jag får de nu med under sommaren. Men det skulle inte förvåna mig ett dugg om min kropp bestämmer sig för att strejka igen. Håller tummarna för att vi alla ska lyckas i sommar utan sprutor! :)
Vad hände med den här tråden? Har alla fått plus eller mens? Jag går fortfarande och väntar på en störtblödning, övertygad om att jag fått MF/MA... :(
Vattenlilja: konstigt att du inte fått någon mens ännu. Kanske ägget aldrig släppte?
Min mens har slutat och jag ska börja med ägglossningssprutor om ca 2 dagar. Jag hoppas på egen ägglossning denna vecka men försöker att inte ha för höga förhoppningar.
Tjockisbullen, visst har du PCO också? Fungerar det med ägglossningstester då? Har fått info om att vi med PCO inte kan ta såna? För att vi utsöndrar vissa hormoner som gör att det visar som att vi har ägglossning hela tiden....
JenMark, blir nya försök för oss också i aug. Jag har ju så himla oregelbunden mens och ibland bara småblödningar, så brukar oftast få börja behandling med provera, efter jag haft uppehåll. Jag har ett paket provera hemma, men däremot så sa läkarna inte något om detta till mig innan de stängde. Tror ni att jag vågar ta dessa i början av aug (om jag inte fått ngn mens) Eller vågar man inte det? Har läkaren sagt till dig att du kan ta provera, eller är det eget initiativ från dig?
Testet var väldigt tydligt negativt precis som jag trodde, men man blir ju ändå ledsen. Jag antar att det betyder att jag inte haft någon ÄL, eftersom jag är på BIM+8 och inte fått någon mens. Så orättvist! Utan ÄL har man ju 0 chans. Ska ringa fertilitetsmottagningen så fort de öppnar. Är rädd att de inte har några lediga tider före stängning, men då hoppas jag att de åtminstone kan skriva ut Provera.
Är det förresten någon mer här som går på Sophiahemmet? Ni måste ju inte säga det då om ni inte vill, jag är bara nyfiken i en strut. :)
Jag sätter förhoppningsvis också igång igen i augusti, om min kropp inte beter sig konstigt. : )
Håller också gärna fortsatt kontakt, är ganska ensam i detta träsket. Skönt att kunna ventilera sig. Känner ingen irl som har några problem. Jag har lyckats hamna bland alla människor som blir gravida bara någon tittar på dem ; )