johjen skrev 2014-03-30 07:34:54 följande:
Har lagt på mig ca 5 kg sedan vi började med behandlingen i början på januari. Kan inte säga att jag har ngn bebismage, mer bara valkar på magen. Kan knappt ha några kläder framför allt byxor och köpte mina första mammabyxor för någon vecka sedan.
Denna helgen har jag inte kännt av alls att jag är gravid, knappt varit tröttare än normalt. Haft lite annat och tänka på men inte behövt äta varannan timma och inte känt ngn tyngd i magen.. Torsdag är det kub, då får vi förhoppningsvis se bebisen där inne!
Klart ni får se eran lilla bebis!!! Jag har gått upp ca 2 kg. Har får mer fläsk runt magen, hade redan en del
och är svullen i tarmarna. Kan heller inte ha mina byxor. Allt som sitteråt gör ont tycker jag. Har mått illa sedan i tisdag. Har det bäst direkt på morgonen då jag mår toppen. Efter jag ätit frukost, som jag måste göra direkt eftersom jag är helt svulten, så mår jag illa efter 30 min. Sen fortsätter det så hela dagen: Äta, må illa efter 30 min, äta, må illa... Jag tror inte att jag är en sån som kommer säga att jag älskar kännslan av att vara gravid, men jag är himla lycklig över att jag är det!!!
Varma vårkramar till er allihopa!