Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Va bra Moolie! Hoppas och tror att allt är bra, och hoppas ni får liten stunds ro!

Danisen, spännande värre! Förstår nervositet och oro, men det kommer säkert gå bra, med navelsträngen och allt!

Glöm inte att uppdatera oss imorgon båda två!

• Lillebrorsfaster

Låter fint villsågärna! Misstänker mycket vätska i denna kropp med, och så hoppas vi på att amningen fungerar så det bränns kg! Det ger som sagt hopp!

Tråkigt Danisen! Hoppas du känner dig ok trots beskedet och bra att du fått i dig lite frukost! Det viktiga är ju att du och bebben mår bra, men klart man blir nedslagen.. Kram!

• Lillebrorsfaster

Äter också niferex, det som kommer ur mig är väldigt mörkt (ursäkta detaljerna) men i övrigt varken förstoppning eller motsatsen.. Konstigt hur olika det kan vara!

• Lillebrorsfaster

Gått och blivit sjukskriven.. Känns trist. Men foglossning från vecka 8 har nu tagit ut sin rätt och igår sa det bara stopp. Jag tog mig inte till jobbet för jag hade så ont. Gick till läkaren och blev sjukskriven direkt. Kanske är lika bra så här i vecka 39.. Nu tänker jag vila och rå om mig själv! På onsdag blir det fotbehandling!! :) (om inte bebben kommit, hoppas, hoppas!)

• Lillebrorsfaster

Ja jobbat heltid fram till nu kelsson1. Blev sjukskriven, men om FK godkänner återstår ju att se.. Kör på det iaf, så får vi se? Läkaren tvekade inte en sekund iaf..

• Lillebrorsfaster

Jag har varit helt slut och haft/har väldigt ont. Men har velat gå till jobbet. Varit sjukskriven tidigare i år pga utbrändhet, och det har varit viktigt för mig att "komma tillbaka" och må bra psykiskt på jobbet igen, vilket jag lyckats med..sen kan det nog ha gått till överdrift..

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015