Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

lelle75 skrev 2014-08-20 20:35:48 följande:
    Vad skönt att höra att lillan mår bra, det är min stora skräck att det ska hända mig. Då vet man att man kan åka in utan att känna sig dum om det skulle hända. Det verkar som att det har hänt ett par stycken i tråden nu men att allt har varit bra, också mycket skönt att veta.
    Tack :) Ja, det är läskigt som sagt. Försöker nu se det positiva, vi fick se henne en extra gång (annars har vi också TUL i vecka 32) och vi vet dessutom var förlossningen ligger, hur lång tid det tar att åka dit och hur det ser ut. Känns lite lugnare kring det hela då tycker jag. Kontrollfreak som jag är ;)
  • Lillebrorsfaster
    villsågärna38 skrev 2014-08-20 21:00:49 följande:
    Håller helt med dig och så glad att allt stod rätt till med din lilla bebbe!! Jag var ju med om ungefär samma sak för några dagar sen. Fick också ett fantastiskt bemötande och togs på allvar. Det är tryggt och inger förtroende inför det som komma skall!! Kram
    Förlåt, det har jag missat..Antar att allt gick bra! Vilket sjukhus är det ni har valt? kram
  • Lillebrorsfaster

Va skönt villsågärna! Kram!

Ja Danisen, vi åkte in vid halv tio ungefär, va därifrån en dryg timme senare. Ja - jätteskönt. SÅ läskigt!

• Lillebrorsfaster

Förlossningen. De kan ju faktiskt göra något nu om det skulle se illa ut i magen..om ett par veckor, ca 32?, är de väl "färdigbakade"? Och ska "bara" gå upp i vikt om jag inte missförstått.

Tack för din omtanke! Hon verkar vara tillbaka i gamla rutiner nu, med mycket sparkande..känns oerhört skönt! Kram

• Lillebrorsfaster

Bra att ni får komma och lyssna ofta judda. Man är orolig..antar att det är ett livslångt oroande som bara precis börjat.. Sekunderna innan de hittar hjärtat kan kännas som en evighet! Och är man orolig ska man åka in!

Foglossning är tungt. Min började i V8. I vecka 24 flyttade den in fram också.. Man får stå ut med en hel del för de små liven ;)

• Lillebrorsfaster

Från det ena till det tredje - var köper man en vettig fårskinnsfäll? Finns ju på ikea, men har hört att de inte är till för vagnar/barn. Men det kanske är felaktig info? Eller finns det något annat bättre ställe som säljer, googlar men hittar faktiskt inget...

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015