Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Men! Vilken mönsterförlossning det låter som! Stort, stort grattis! Va härligt villsågärna!

• Lillebrorsfaster

Lelle75, jag har haft molvärk från och till sen länge, nu i vecka 37. Så för mig har det inte handlat om förlossning.. Haft sen ca vecka 32. Men jag vet inte hur det är generellt...?

• Lillebrorsfaster

Inte konstigt jenkins att det har varit tufft! Usch så jobbigt! Men jag säger som Danisen, denna gång har ni bebis med hem! Hoppas du vågar tro på det och hittar tillbaka till styrka och mod! Stor kram!

• Lillebrorsfaster
    Danisen skrev 2014-10-16 10:02:04 följande:

Skriver till alla er fina utan att citera

Ja, något är på gång men undra hur lång tid det ska ta innan det drar igång på riktigt liksom. Jaja vi får väl se. Ska iaf gå igenom bb väskorna idag. Har packat en till bebis och en till mig och sambon. Tycker dock det lite svårt med kläder för hemfärden till bebis. Har 2 åkpåsar (såna man kan knäppa i Babyskyddet med för där är hål för knäppet) en som skyddar mot vind och en sån mjukis från kappahls Newbie. Ska man ta med båda liksom om i fall att? Får gå en bit till parkeringshuset från lasarettet.

Har du förvärkar Jenkis?

Kramar

Jag har bara packat ner en lite tunnare (tror den är från kappahl också). Inte en tjockare vi köpt från Polarn och pyret. Men det kanske man borde...? Beror väl också på vädret när det händer. Och jag tänker att mannen får åka hem i värsta fall och hämta mer. Men vi har å andra sidan drygt fem minuters bilväg till sjukhuset, ni kanske har längre?

Spännande att det verkar hända grejer. Här händer inte mycket mer än att hon verkar trycka mycket neråt. Har väldigt ont mellan benen. Men inga förverkar att prata om egentligen, lite molvärk ibland. Jobbar heltid fortfarande, vi får se hur länge det fungerar? För foglossningen gör det svårare och svårare att gå...

Längtar till förlossningen, med skräckblandad förtjusning tål att tilläggas... :)
  • Lillebrorsfaster

Moolie, bra att du får hjälp!

Jag, liksom lelle75, hade samma känsla. Haft ett MA så det beror säkert på det. Men jag fick många UL pga det. Får du gå på fler för det också? Sen hade jag foglossning från V8, vilket inte är bra alls. Men som hjälpte. För då blev jag lugnare som lelle med sitt illamående..

Hoppas det känns bättre och bättre för dig iaf, när du får hjälp! Stor kram!

• Lillebrorsfaster

Håller tummarna Danisen!! Hoppas allt går bra och vändningen fungerar! Men samtidigt, tänk om ni får träffa liten imorgon! :) tänker på dig!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015