Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Men! Vilken mönsterförlossning det låter som! Stort, stort grattis! Va härligt villsågärna!
Men! Vilken mönsterförlossning det låter som! Stort, stort grattis! Va härligt villsågärna!
Lelle75, jag har haft molvärk från och till sen länge, nu i vecka 37. Så för mig har det inte handlat om förlossning.. Haft sen ca vecka 32. Men jag vet inte hur det är generellt...?
Inte konstigt jenkins att det har varit tufft! Usch så jobbigt! Men jag säger som Danisen, denna gång har ni bebis med hem! Hoppas du vågar tro på det och hittar tillbaka till styrka och mod! Stor kram!
Skriver till alla er fina utan att citera
Ja, något är på gång men undra hur lång tid det ska ta innan det drar igång på riktigt liksom. Jaja vi får väl se. Ska iaf gå igenom bb väskorna idag. Har packat en till bebis och en till mig och sambon. Tycker dock det lite svårt med kläder för hemfärden till bebis. Har 2 åkpåsar (såna man kan knäppa i Babyskyddet med för där är hål för knäppet) en som skyddar mot vind och en sån mjukis från kappahls Newbie. Ska man ta med båda liksom om i fall att? Får gå en bit till parkeringshuset från lasarettet.
Har du förvärkar Jenkis?
Kramar
Grattis bb2014! Va härligt! Sväva på! :)
Haha johjen! Då verkar "kanalerna"fungera som de ska iaf! :)
Den lila appen som heter "gravid app" rätt och slätt? Misstänker att det är den du menar, sök i app store! :)
Moolie, bra att du får hjälp!
Jag, liksom lelle75, hade samma känsla. Haft ett MA så det beror säkert på det. Men jag fick många UL pga det. Får du gå på fler för det också? Sen hade jag foglossning från V8, vilket inte är bra alls. Men som hjälpte. För då blev jag lugnare som lelle med sitt illamående..
Hoppas det känns bättre och bättre för dig iaf, när du får hjälp! Stor kram!
Är det din barnmorska som säger nej? Eller ivf-kliniken?
Håller tummarna Danisen!! Hoppas allt går bra och vändningen fungerar! Men samtidigt, tänk om ni får träffa liten imorgon! :) tänker på dig!