Lyckostjärna skrev 2014-04-03 20:04:13 följande:
Grattis thesse86 till fint vul! Det glädjer mig att höra!! Tycker ni ALLA är så underbara här!! Ni förgyller min dag varje dag!!! Kram till er
Ja, vad fasen skulle man göra om man inte kunde gnälla av sig här
Det är ju ingen annan som förstår...
Hoppfulla Fia skrev 2014-04-03 18:58:04 följande:
Johjen grattis till de fina resultatet och att bebisen växer å mår bra. Tycker synd om dig dock så ligger å har ont. Hoppas du kryar på dig snart å att det inte är något allvarligt.
Har haft det slitigt på jobbet under nästan hela graviditeten då min närmsta kollega varit sjukskriven för utbrändhet. Jag ligger hela tiden efter och gör inte ett bra jobb. Orkar mindre och blir så stressad att jag ibland bara låser dörren å sätter mig å tjuter en stund för att jag känner mig så jävla otillräcklig. Har tänkt på sjukskrivning men det känns som att om jag försvinner så måste kliniken stänga för vi får inte tag på några vikarier med så kort varsel, å det kan jag inte ta på mitt samvete.
Har legat och tyckt synd om mig själv på soffan och då började magen värka på så där skönt å varmt växtvärkigt sätt å då blev allt genast mycket bättre. Vi är två som ligger här tillsammans på soffan å det är faktiskt inte så synd om mig, för jag har en liten bäbis i magen!!! Och om mindre än 5 mån så kan jag få havandeskapspenning å slippa gå till jobbet på över 1 år, Hurra!!!
Tråkigt att vi är fler som har det tufft! Vi får väl peppa varann då. Idag har jag gråtit rätt mycket, men det är för att jag är ledig och har grävt lite i känslorna för min förra grav. Lyssnar på sentimental musik och gråter
Men jag är inte deprimerad utan det är mer skönt så att säga.
Tror jag behöver mycket tid att komma till ro och sortera mina tankar. Både det som händer nu och det som har hänt. Gråter floder när jag läser mina mail till familjen där vi tog beslutet och mailet efter förlossningen. Tror ingen skulle vara oberörd av den läsningen. Tycker nästan synd om mig själv