Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Vilka veckor har ni fått era RUL inplanerade? Det är väl mellan vecka 17-20 man går va? Om allt går bra imorgon på kub-testet ska vi boka in RUL, men vet inte om man ska försöka ta så tidigt som möjligt, eller så sent som vecka 20? Hur tänkte ni alla?

• Lillebrorsfaster
    Jenkis skrev 2014-04-22 15:59:27 följande:
    Äter magnesium och vet inte riktigt hur mycket jag vågar ta. Kanske skall kolla upp maxdosen som gravid och öka på om jag inte är där...

Det var verkligen tur att jag blev sjukskriven... Ibland förstår man inte hur dåligt man mår förrän man börjar må bättre så att säga.

På en vecka har jag fått frågan tre gånger från chefen om jag tror att jag blir fortsatt sjukskriven. Två gånger muntligt och en gång skriftligt... Jag har svarat henne alla gånger att jag inte kan svara på det och en gång frågade jag henne om hon kunde svara på om hon skall bli förkyld innan jul Visst jag har problem att koppla bort jobbet, men hur enkelt är det när man hela tiden får ovanstående fråga?
    Men oj. Bra att du gav en fråga tillbaka tycker jag! Kanske får henne/honom att tänka till lite (förhoppningsvis). 
  • Lillebrorsfaster

Usch, börjar bli riktigt nervös inför kubet imorgon, sist vi var på kub slutade det med ett upptäckt MA... Usch, usch, usch! Vill bara inte vara med om det igen, orkar inte det!

• Lillebrorsfaster
    Lyckostjärna skrev 2014-04-22 20:46:36 följande:
    Håller tummarna stenhårt för ditt KUB imorgon!! Hur dags har du det? Lova att uppdatera direkt imorgon massa lycka till kramar
    Tack Lyckostjärna! Det värmer! :) Klockan 11... kram
  • Lillebrorsfaster
    villsågärna38 skrev 2014-04-22 21:48:29 följande:
    Lillebrors faster, det kommer att gå bra imorgon. Det är er tur nu!! Håller tummarna! Kram
    Tack villsågärna! Hoppas så mycket! Kram
  • Lillebrorsfaster

Tack Danisen. Oj, inte ens tänkt så långt som till solkräm..och då har jag ändå en 2,5 veckors resa till Spanien inbokad i juli..delge gärna vad du hittar! :)

• Lillebrorsfaster

Det har gått över all förväntan idag och vi är så lyckliga! Sprattel, hjärtslag, vinkningar och ett 1:20000 risk! Känns fantastiskt!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015