Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jag går hos sjukgymnast och blivit informerad. Men en kväll ville jag vara fin med klackar, så ny fick jag betala priset. Trist att gå i långklänning och frisörfrisyr med gympadojor till. Syrianskt bröllop, så då är det glitter och glamour som gäller! ;) häftig upplevelse förresten! :) idag blir det definitivt vila!

• Lillebrorsfaster

Irma01, ös ur dig bara! Tycker personligen att det psykiska är tusen ggr värre än det fysiska. Konstig kommentar av din bror!? Han borde ju tycka att det är fantastiskt att ni blir en till i familjen! Vet han om att ni kämpat? Stor kram till dig!

• Lillebrorsfaster

Ja det är klart att det blir ännu värre och känsligare! Usch så tråkigt! Kan du prata med brorsan om det? Eller/och dina föräldrar?

• Lillebrorsfaster

Barnmorskan som gjorde vårt kub sa att hon känt av båda sina barn först i v23. Så jag tror inte du behöver oroa dig. Men förstår dig, längtar också dit!!

• Lillebrorsfaster
    Lyckostjärna skrev 2014-05-05 21:49:41 följande:
    Grattis Linnea!
    Idag lämnade jag urinprov hos BM! Jag har inga trängningar längre!! Tror att det var sammandragningar jag hade i dagarna 3 och ev var det därför jag kände mig olustig och försökte kissa bort det! Känns jättebra idag! Idag la jag mig på mage i sängen för att skriva dagbok för min graviditet jag har en bok där jag skrivit om min graviditet med sonen för 12 år sedan! Kul och jämföra! Nå väl när jag låg på mage och skrev! Kände jag hur det rörde sig sparkade flera gånger på vänster sida! Ni som är osäkra och inte känner bebis pröva att lägg er lite försiktigt på mage några min då kanske ni känner? Jag är i vecka 17 nu och känner väl nu! Har känt diffust i några veckor! Läste faktiskt idag i min dagbok att jag kände min son redan i vecka 14 som en fiskstjärt bara givetvis men som jag då var förstaföderska lite kul att läsa så här i efter hand!! Kram på er alla!!!
    Häftigt!!!
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015