Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Är det någon av er andra som var hutlöst trötta i V14-15? Har sovit middag hela veckan, helt slut! Som jag var i V8-9, men det gick över. Och nu verkar det vara tillbaka..trodde man skulle bli piggare nu..?! Kan det vara järnbrist, appropå allt järnsnack?! ;)

• Lillebrorsfaster

Grattis till pluset! Vilken resa - det gör det extra roligt förstås! När ni kämpat så länge!

Vi hade den stora turen att bli gravida på första ivfförsöket efter 2 års egna försök och ett missfall. Vi Är ett "tacksamt ivf-patientpar" enligt läkaren, eftersom jag har PCO och min man har bra simmare.

Barnvagn känns som något jag kommer sätta mig in i efter rulet ordentligt. Surfat lite, men inte tittat på något konkret i affär, är i vecka 15.

• Lillebrorsfaster

Har hört att man drömmer extremt mycket under graviditeten, både mardrömmar och "bra" drömmar - inget jag har varit med om dock...

• Lillebrorsfaster

Var på ikea några timmar igår - det räckte för att min rygg skulle klappa ihop! Danisen, vila bara så ska du se att det bli bättre. Det är jobbigt att kroppen inte orkar det den brukar, men det låter mest som trötthet/foglossning(?). Om det fortsätter och du blir ännu mer orolig hade jag ringt barnmorskan! Ta hand om dig!

• Lillebrorsfaster

Vi har inte heller haft sex på länge, för att jag inte haft någon lust - trött och konstig. Mannen har inte heller varit så sugen, mest orolig så det har inte blivit så. I helgen hade vi dock det och jag började också blöda yttepyttelite. Inte i trosan utan bara på pappret.. Så jag tänkte att det inte va någon fara utan berodde just på sexet. Och det slutade ju tvärt efter det lilla..

• Lillebrorsfaster
    Sillavi skrev 2014-05-12 11:57:11 följande:
    Ja, maken sa att jag skulle knipa ngra dagar...ha ha blir nog lätt smile5.gif

Hur går det för dig? När kommer eran älskling?
    Det går bra, hoppas jag! Allt gick bra på kubet för några veckor sen, och vi har RUL 13 juni. 5 november hoppas vi vår lilla kommer :)
  • Lillebrorsfaster
    villsågärna38 skrev 2014-05-12 12:00:23 följande:
    Hej tjejer!! Vi ar varit på RUL idag. Gick jättebra, allt såg normalt ut. V 20 imorgon. Blir en liten prinsessa till för oss smile1.gif Varit så nervös för detta så nu släppte en stor börda!! Kram
    Va härligt att höra! Och så mysigt med en liten tjej! Grattis till fina nyheter! :) kram
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015