Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Stort grattis johjen! Men vad läskigt, hoppassat går över snart, snart! Kram

• Lillebrorsfaster

Lyckostjärna: håller med!! Är så skönt att ha stöttning i den hör ivf-graviditetsdramatiken, av människor som är i samma situation! Ni är bäst!

Natti, natti! (Kanske hörs inatt i sömnstörningarna..;)

• Lillebrorsfaster

Mandelmumsa, ta inte ut något i förskott för att du känner dig ogravid eller färre/mindre graviditetssympton! Har känt precis samma sak i flera dagar och då var det ändå bra på vulet! Tappa inte hoppet! Stor kram

• Lillebrorsfaster

Usch, har en dålig dag idag. Varit vaken sen halv sex och känner ingenting. Inget öm i brösten, inte uppsvälld, ingenting. Skitjobbigt! Vet att det kan vara hur bra som helst iaf, men kan liksom inte ta in det. Ser bara svart just nu. Skit också! Sån fruktansvärd bergochdalbana! Jobbigt!

• Lillebrorsfaster

Pluttemor: tack för pepp! Vi har nästa UL på tisdag (9+5) Tackolov. Håller på att gå av av nervositet. Men du har rätt, jag ÄR ju gravid, det sa ju vulet sist, vilket var i v 8 (7+6). Ska försöka tänka på annat, men det är verkligen svårt!! Skönt iaf att jag inte är den enda..kram

• Lillebrorsfaster

Villsågärna: tack, det var en bra vinkling av oron. :) Ja, jag måste ju helt enkelt härda ut till tisdag..längtar så till efter kubet..men mest till tisdag förstås, tackolov är ulet direkt på tisdagmorgon.

• Lillebrorsfaster

Verkligen skönt villsågärna! Så glad för er skull att allt verkar gå vägen, hoppas du statuerar fint exempel för oss alla när vi är där! :) kram!

• Lillebrorsfaster

Välkommen och grattis Kramizen!! Härligt!

Om du känner dig osäker på uträkningen kan du ju vänta till vulet när de kan ge ett exakt datum annars. Men det Tusa skrivet borde ju stämma! :)

Stort grattis återigen!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015