Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Va tråkigt med era småblödningar! Det är säkerligen ingen fara, men det är ju jättejobbigt psykiskt!

Tar du fortfarande lutinus jenkis?

Själv har jag haft växtvärk under kvällen, älskar att känns något - mycket lugnande!

• Lillebrorsfaster

Jenkis: Usch för lutinus, hatade att ta dem, trist att göra det fortfarande... Men såklart man gör det när man måste. Duktiga du som biter ihop! Hoppas du får en bra dag på jobbet!

• Lillebrorsfaster

Tack villsågärna! :)

Misshelena, vill inte ställa till det nu, men jag hade nog inte tagit. Jag hade ett par tabletter kvar efter plusset, vill minnas att de gick åt samma dag. Jag slutade när pillrena var slut enligt klinikens inrådan.. Men ring du och fråga imorgon om det känna bättre!

• Lillebrorsfaster

Ojojoj vad alla skriver! Lycka till på UL och KUB imorgon ni som ska på det! 

Ha en fantastisk resa villsågärna! Härligt!

Hoppas alla andra mår bra och att allt rullar på med graviditeterna! Ledsen om jag råkat missa något...

Kram till er alla, de är ett härligt peppande gäng detta! :)

• Lillebrorsfaster

Har föresten bokat in ett privat finansierat VUL på fredag, 4/4, orkar inte vänta, och orkar inte bråka med barnmorska om saken. Mitt bröstömma har försvunnit i två dagar - och detta har naturligtvis resulterat i massa oro, så jag har bokat ett nu. Jag vet att det kan vara så, att symptom försvinner, men ja - ni vet. Man oroar sig en massa...och det räcker med oro en vecka till tänkte jag. Så fredag it is! 

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015