• Anonym (hatar barn)

jag hatar barn.

Jag är en tjej och jag hatar barn. Jag avskyr dem och avskyr tanken på att folk antar att jag måste skaffa ett eget. 
    Varför måste man som tjej vilja ha barn? Varför blir man ifrågasatt varje gång man nämner att man inte vill ha barn och att man inte tycker om barn? 
    Jag frågar ju inte alla som föder barn varför de vill spruta ut ungar till höger och vänster. 

+ att barnföräldrar är det äckligaste jag vet, man tappr tydligen allt när man blir barnförälder. blä. 

• Svar på tråden jag hatar barn.
  • Baby Firefly

Hat är ett väldigt starkt ord. Jag hatar inte alla barn, bara vissa, men jag tycker inte om något barn heller. Inte på något sätt. 

Barn är för mig fruktansvärt ointressanta och i 9 fall av 10 även jävligt irriterande. Och nej, dom här känslorna kommer inte att försvinna och bytas ut mot någon barnlängtan. Alla gillar inte barn helt enkelt. 

• Isbit
    Anonym (nej) skrev 2014-02-07 17:43:56 följande:
    Nej? Så du menar att vi kommer dö ut för att några inte föder barn? HAHA. 
    Nej men om man hatar barn så mkt att man tycker dom är avskyvärda o inte borde finnas så finns ju inte människan heller.
  • Baby Firefly
    Isbit skrev 2014-02-07 18:29:18 följande:
    Nej men om man hatar barn så mkt att man tycker dom är avskyvärda o inte borde finnas så finns ju inte människan heller.
    Fast säg en enda grej som skulle vara dåligt med att människan skulle dö ut.
  • Isbit
    Baby Firefly skrev 2014-02-07 18:30:50 följande:
    Fast säg en enda grej som skulle vara dåligt med att människan skulle dö ut.
    Ja inte sitter jag o önskar att världen ska gå åt helvete iaf.
  • Baby Firefly
    Isbit skrev 2014-02-07 18:31:57 följande:
    Ja inte sitter jag o önskar att världen ska gå åt helvete iaf.
    Chansen att världen ska gå åt helvete skulle vara väldigt liten om det inte fanns några människor. Så ju färre desto bättre. 
  • Isbit
    Baby Firefly skrev 2014-02-07 18:34:13 följande:
    Chansen att världen ska gå åt helvete skulle vara väldigt liten om det inte fanns några människor. Så ju färre desto bättre. 
    Självklart ska alla som inte vill ha barn slippa. Dessutom slippa att ens bli ifrågasatt men jag blir lite brydd på folk som pratar om barn som totalt världelösa, korkade, skrikiga....

• Baby Firefly
    Isbit skrev 2014-02-07 18:37:12 följande:
    Självklart ska alla som inte vill ha barn slippa. Dessutom slippa att ens bli ifrågasatt men jag blir lite brydd på folk som pratar om barn som totalt världelösa, korkade, skrikiga....

Det är många som känner så om barn. Jag är en av dem. Jag förstår inte varför det är en konstigare åsikt än någon annan. 
  • Anonym (jag med)
    Isbit skrev 2014-02-07 18:37:12 följande:

Men det är ett faktum att små barn skriker och jag tycker att det är extremt störande och mår illa av det. Varför är det så hemskt?
  • Isbit
    Anonym (jag med) skrev 2014-02-07 18:41:35 följande:

Men det är ett faktum att små barn skriker och jag tycker att det är extremt störande och mår illa av det. Varför är det så hemskt?
    Då tycker du att du själv en gång i tiden var världelös inte borde ha fötts, äcklig skrikig unge som bara skrek o inte lyssnade på föräldrarna?
  • Anonym (1234)

Jag gillar inte heller barn. Skulle aldrig vilja jobba med barn. Usch och fy.

Svar på tråden jag hatar barn.