IVF under 2014
Ja då sätter jag igång med menopur imorrn..shit nervigt även om jag gjort det 1 gång innan. Blir lite trixigt framöver då vi har saker inplanerat nästan varje helg...men det får lov att gå.
Ha det gott allihopa.
Ja då sätter jag igång med menopur imorrn..shit nervigt även om jag gjort det 1 gång innan. Blir lite trixigt framöver då vi har saker inplanerat nästan varje helg...men det får lov att gå.
Ha det gott allihopa.
Hmm har konstiga hugg på höger sida, där jag saknar äggledare. Tog första sprutan på den sidan och såg att jag fått ett blåmärke där...aldrig fått det innan..måste ha träffat ett kärl el nått :O....får ha det lite under uppsikt ....
Trevlig helg till er alla!!
Sprutdag nr 7. På fredag ska vi in o kolla äggstockarna. Hoppas det ser bra ut. Annars går det jättebra..inga direkta biverkningar. .lite hugg då o då och väldigt känslosam ;)
Under ÄP får man morfin en inge under insättningen. Så efter ET/FET är det nog ingen fara.
Starshaped: Vi går i Göteborg på Sahlgrenska :) Första omgången förra året var det lite läskigt med sprutorna men nu går det bra. Kan svida lite när medlet går in men annars går det bra.
Vad duktig du är, dom frågade mig oxå om denna studie ..inte för att jag egentligen är stor..har nga extra kilon o enligt denna hemska bmi så är jag överviktig. ..men jag tackade nej. Tränar mkt och pulverdiet är inte min favorit. Härligt att det går bra :) inte mga kilon kvar då.
Sahlgrenska har oxå sommarstängt så jag hoppas allr går bra nu och att det lilla fröet vill stanna kvar.