IVF under 2014
Sillavi : Nope ingenting, det är det jag känner är lite så där..jag har väl inte varit tillräckligt på kanske. ......funkar inte detta nu så gör i inget inna samtal med läkare.
Sillavi : Nope ingenting, det är det jag känner är lite så där..jag har väl inte varit tillräckligt på kanske. ......funkar inte detta nu så gör i inget inna samtal med läkare.
Binniboo: Ring det gjorde jag när min mens var sen. Det finns inge onödiga samtal bättre att ta det säkra före det osäkra :) Ring ring ring :) Kramis
Ring o säg att du tror attden blir sen o när du tror att den ska komma. Tror inte det plockar bort dig. Bara ringa sen igen :)
Binniboo vad skönt :) Alltid lika o ringa..gjorde det själv när mensen höll på tjorva.
Hej o hå då har jag börjat med nässpray idag..hoppas nu på en symptom fri behandling ;) hihi är väl för mkt begärt. 5 veckor till ÄP . Ha en fin valborg allihopa. Kram
Välkommen Andetag
Längta: Nä vad tråkigt :( beklagar så mkt. Kram till er.
Hej på er. Jag blev faster igår kväll till fin liten kille :) Så himla glad men blev nu helt ledsen för våran egen del..kommer vi nånsin få uppleva denna underbara känslan...usch vill ju inte bli ledsen men jag blir det..ni förstår säkert. Längtan efter barn är så stor.
Vi fick förresten tid till läkarn pä sahlgrenska nästa tisdag. .dock lite sent eftersom jag börjat spraya vi ville ju prata innan...men bättre sent än aldrig. Efter besöket åker vi till Ullared o faster ska shoppa bebiskläder till sin lillkille :))
Kram till er alla!!!