• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?
  • Vickisen
    Susanne110 skrev 2014-06-28 11:11:57 följande:
    Köpte ett par till på tradera förra veckan. Vad tycker ni om dessa då?
    Tyvärr är de lite för små så jag skulle sälja dom. Skicka pm om du är intresserad
    Jag använder jeansshorts som är i den längden, t.o.m. snäppet kortare. Så länge skinkorna inte syns så går det bra tycker jag! Har snygga ben och vill ha lite färg på dem så använder flitigt shorts på sommaren. Om man kombinerar dem rätt så ser det inte trashigt ut.
  • dps

Det där som TS visar är mycket vanliga i södra Europa än i Sverige.

Och skinkorna såg allt lite dallriga ut! Flört

• dps
    The past is now skrev 2014-11-25 20:57:28 följande:

Det är för kort när skinkorna sticker utanför. Daller eller inte, Brr så jävla fult!

Varför tycker du det är så fult?

Tycker det spelar ganska stor roll om det dallrar eller inte.
  • The past is now
    dps skrev 2014-11-25 21:02:13 följande:
    Varför tycker du det är så fult?

Tycker det spelar ganska stor roll om det dallrar eller inte.
    Ser billigt/slampigt ut och otroligt oklätt. Lika illa när man ser bikini som är 2-4 strl för smått. Vad vill man uppnå? Att se sk sexig ut eller vad?
  • dps
    The past is now skrev 2014-11-25 21:10:45 följande:
    Ser billigt/slampigt ut och otroligt oklätt. Lika illa när man ser bikini som är 2-4 strl för smått. Vad vill man uppnå? Att se sk sexig ut eller vad?
    Ja? Vad är felet med det?
  • The past is now
    dps skrev 2014-11-25 21:18:49 följande:
    Ja? Vad är felet med det?
    Ja för mig är det märkligt att man vill klä sig så. Fritt att tycka vad man vill. Är du inte nöjd med svaret är det ju inte mitt problem.
  • jådåsåatt
    Ok, då vet vi vad tjejer ska ha på sig för att se billiga/slampiga ut. Hur ska en man klä sig för att se billig/slampig ut?
  • london
    Håller med.

De senaste årens sommarmode med s.k muskort är slampigare än sexsäljarnas outfits i Vegas.
  • The past is now
    jådåsåatt skrev 2014-11-25 22:08:25 följande:
    Ok, då vet vi vad tjejer ska ha på sig för att se billiga/slampiga ut. Hur ska en man klä sig för att se billig/slampig ut?
    Vaddå ska? Lägg av alltså.
Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?