• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?
  • playman

Jag måste bara visa en bild jag knäppte med mobilen på mc donalds i januari. kl 3 på natten -5 grader ute och den lilla flickan hade varit duktig och tagit på sig en mössa hehe.

• sthlmsgirl94

Dom ts länka är alldeles för korta, man ser bara trashig ut i dom och alla kommer tycka att man ser ut som en hora. Men gillar man att se billig ut så visst.

• Isbit

Fast vadå, vet alla vad Pollen är? Betyder pollen länkar i ts?

• byggd av bomull
    Isbit skrev 2014-03-07 08:23:12 följande:
    Fast vadå, vet alla vad Pollen är? Betyder pollen länkar i ts?

Poll är engelska och betyder undersökning. Alltså bilderna i undersökningen, omröstningen i det här fallet, är "bilderna i pollen".
  • Susanne110
    playman skrev 2014-03-06 13:58:44 följande:
    Jag måste bara visa en bild jag knäppte med mobilen på mc donalds i januari. kl 3 på natten -5 grader ute och den lilla flickan hade varit duktig och tagit på sig en mössa hehe.

Jag har sett liknade i vinter också. Stumpbyxor o shorts på vintern är inte min grej heller.
    Men på sommaren använder jag jeans shorts flitigt dock något längre än dessa.
  • lillaponnyn

nja inte så röven syns...kanske lite över knäna är okej tycker jag'
    tycker det är för mycket när hela rumpan syns, och rövhår med mera

• vfja

Vad är skillnaden? Blir man automatiskt ursäktad att visa halva rumpan bara för att man befinner sig på stranden eller?
  • Butterscotch

Definitivt för korta shorts, oberoende av hur skinkorna ser ut. De ska inte synas i påklätt tillstånd.

• Vlad
    vfja skrev 2014-06-26 20:52:04 följande:
    Vad är skillnaden? Blir man automatiskt ursäktad att visa halva rumpan bara för att man befinner sig på stranden eller?
    Det mesta de flesta skulle klä sig i på stranden en solig dag är inte ok på andra ställen. Barbröstad, bikini, baddräkt eller för nudiststränder helt naken. (därmed inte sagt att man inte kan klä sig smaklöst för att vara stranden också)

• vfja
    Vlad skrev 2014-06-27 06:52:24 följande:
    Det mesta de flesta skulle klä sig i på stranden en solig dag är inte ok på andra ställen. Barbröstad, bikini, baddräkt eller för nudiststränder helt naken. (därmed inte sagt att man inte kan klä sig smaklöst för att vara stranden också)
    Men varför är det så då? Jag tycker det är sjukt mycket hyckleri. Varför har stranden blivit någon slags helig plats där man kan visa hur mycket som helst?

Nu klagar inte jag på att folk visar för mycket på stranden, utan på att folk gnäller och klagar om man ser någon i kort shorts som hon på bilden i OP.
Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?