• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?
  • fluu

När rumpan syns.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Dexter dot com

Har man en snygg rumpa så är den snygg även påklädd! Att gå runt i sånna shorts ser bara billigt ut och jag tycker även små bikinibyxor ser billigt ut. 

• sextiotalist
    EJL skrev 2014-01-09 01:32:34 följande:
    Saltgurka: Vad är det som jag inte lyckas kommunicera till dig??? Synen på shorts och bikini skiljer sig!! Det handlar inte om hur det är i teorin utan hur folk uppfattar det i praktiken! Om det var samma sak i allmänhetens ögon så skulle det ha använts till samma syfte och skulle ha haft samma namn.

Du bad om folks åsikter, om du tjafsar emot så vill du ju inte veta! Så summa sumarum: Fortsätt du ha ha på dig dina skinkvisande jeansshortsstring så ska jag fortsätta att tycka att du ser ut som trash.
  • rosyposy

Jeansshorts är fult och omodernt oavsett längd. För tre-fyra år sedan kunde möjligtvis en 15-åring komma undan med det men inte längre.

För korta: trashigt och fult

För långa: bara fel och gräsligt

• EnGladPingvin

För kort om skinkorna syns, men även är det många som inte har lår för korta jeansshorts utan att själva inse det. Låren ska inte puta ut nedanför shortsen eller dallra en massa.

• PetraD

Vill verkligen INTE se någons skinkor så!! Inte ens en liten del av dem..

• Severus
    PetraD skrev 2014-01-09 08:06:01 följande:
    Vill verkligen INTE se någons skinkor så!! Inte ens en liten del av dem..

Vem fan vill det?
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • CarinaL26

Ibland ser man hur skinkorna närmast hänger utanför och hoppar. Då är gränsen passerad. Så länge skinkorna är innanför är det ok.

Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?