• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?
  • Aspie
    saltgurka skrev 2014-01-20 16:17:16 följande:
    Varför är folk så rädda för ett par skinkor?
    Varför använder du ordet "rädd"?
  • Nyfikna72

Det har inget med rumpan att göra, shorts av det där slaget ser alltid bättre ut om man lämnar en liten del av benet nedanför fickan. Nu ser de nästan lite konstiga ut istället och då spelar det ju ingen roll hur rumpan ser ut. En lagom kan nedanför fickan och kanten lite lagom sliten ut ser bäst ut på allihop.

• elyse

Jag tycker att det är osmakligt när shortsen inte täcker skinkorna. Oftast sitter shortsen på en ung tjej som inte är mogen nog att förstå vad hennes outfit ger för vibbar och inte är beredd på vad det kan ge för konsekvenser (Otrevliga kommentarer, t.ex.). 

• Dr Mupp

Jag skulle säga att det beror på vilket intryck man vill ge till världen. Är man ute efter att visa att man inte har nån hjärnan utan endast en röv och helt saknar smak så kan dessa shorts vara utmärkta. Vill man ge intryck av att ha nått innanför pannbenet och har lite smak så tar man på sig nått annat. 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • saltgurka
    Dr Mupp skrev 2014-01-20 19:58:34 följande:
    Jag skulle säga att det beror på vilket intryck man vill ge till världen. Är man ute efter att visa att man inte har nån hjärnan utan endast en röv och helt saknar smak så kan dessa shorts vara utmärkta. Vill man ge intryck av att ha nått innanför pannbenet och har lite smak så tar man på sig nått annat. 
    Varför skulle man inte ha hjärna för att man bär sådana shorts?
  • silhuett

Det där är ju ett par stringtrosor i jeanstyg. Olämpligt att visa sig offentligt i.

• saltgurka
    silhuett skrev 2014-01-23 22:07:43 följande:
    Det där är ju ett par stringtrosor i jeanstyg. Olämpligt att visa sig offentligt i.
    Det där är definitivt inte string.
  • silhuett
    saltgurka skrev 2014-01-23 22:38:27 följande:
    Det där är definitivt inte string.
    Det ÄR inte string, men de har precis samma utformning. Jag tycker det är osmakligt att visa sig i dem offentligt, lika osmakligt som med string-bikini.
  • Keffria

Tycker folk får klä sig hur de vill oavsett hur de ser ut i kroppen. Vill de visa halva rumpan är det deras val och vill jag inte titta så behöver jag inte.

• Susanne110

Jag älskar jeansshorts och går i det så ofta jag kan. Dock behöver värmen sticka till lite mer. Jag tycker helt klar att Levis är snyggast som jeansshorts. Shortsen som var på bilderna var alldeles för korta och såg bara billiga och slampinga ut. Jag tycker dessa på denna bilden är mer lagom i längd, går även ha något kortare men absolut inte som de andra bilderna var.  Vad tycker ni??
    Mvh Susanne
Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?