• dps

Jeansshorts, hur kort är för kort?

Det där som TS visar är mycket vanliga i södra Europa än i Sverige.

Och skinkorna såg allt lite dallriga ut! Flört

• dps
    The past is now skrev 2014-11-25 20:57:28 följande:

Det är för kort när skinkorna sticker utanför. Daller eller inte, Brr så jävla fult!

Varför tycker du det är så fult?

Tycker det spelar ganska stor roll om det dallrar eller inte.
  • dps
    The past is now skrev 2014-11-25 21:10:45 följande:
    Ser billigt/slampigt ut och otroligt oklätt. Lika illa när man ser bikini som är 2-4 strl för smått. Vad vill man uppnå? Att se sk sexig ut eller vad?
    Ja? Vad är felet med det?
  • dps
    london skrev 2014-11-26 12:55:59 följande:
    Vet att du inte skrev till mig men vill ändå svara. En man hade sett precis lika billig ut i samma kläder. Slampa syftar ju till en kvinna så vi kan väl kalla den manliga varianten för slempa! Billig och slempig hade han sett ut!
    jådåsåatt skrev 2014-11-26 13:01:56 följande:
    Ok, så det är bara kvinnliga kläder som är billiga/slampiga. Tröttsamt
    En man kan inte vara slampa på samma sätt som kvinnor kan.

• dps
    jådåsåatt skrev 2014-11-26 15:58:47 följande:
    Nä, det är ju den synen som är tröttsam.

Men det antar jag att du redan vet..
    Tröttsam kan du vara själv. Män har oftare behov att knulla, sedan kan man förneka eller acceptera fakta - det är upp till dig.
  • dps
    Josse112 skrev 2014-11-26 20:11:50 följande:
    Jojomensan! Det går så bra det Glad Har allt stött på många mansslampor i mitt liv.
    Jag har stött på många feminister också, men det var inte en enda som hade rätt.
  • dps
    Josse112 skrev 2014-11-27 12:27:57 följande:
    Att du ser det så kanske beror på att politik inte handlar om att söka efter absoluta sanningar som man kan ha rätt eller fel om, utan att var och en har rätt till sin egen uppfattning om hur samhället ska styras och utvecklas, vilket ger alla rätt. Rätten att tycka olika är demokratins grund, men du kanske föredrar diktatur?
    Det är väl precis så feministerna vill ha det? Alla med andra "värdegrunder" och "ideal" (åsikter alltså) ska tystas ner och kvävas, för de får inte existera.

Jag är så satans trött på den kommunismliknande skiten att jag idag hatar feminism (men inte feminister, som är människor).
Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?