Novabusen skrev 2014-01-08 23:51:09 följande:
Nej tror inte det är sköldkörteln, det sa hon inte. Hormonet påverkas av stress oxå. Den procenten var vad en skrev i pergotime-november-tråden och enligt denne så fanns den infon på olika ställen. Men barnmorskorna säger nog olika oxå, bm i min stad säger ju att fostret lever på gulesäcken till typ v 6 och andra hävdar motsatsen. Så det är nog olika bud :) Många får hjälp av pergotime iaf, tyvärr inte alla :/ Och jag klarar inte av att äta den ens.
I morgon, 9 jan, är det 14 dagar sedan ägglossning så jag sa till min man att jag kan ta ett test då. Han tyckte inte att jag skulle ta test utan invänta mensen bara. Så positiv är han :(
Funderar på att boka en till resa i april som "tröstshopping"... Måste göra nåt för att släppa barnatankarna och inse att det finns en mening med allt. Jag har nog ett annat kall i livet än barn..
Vad jag lider med dig! Jag hoppas verkligen att ni får ett plus denna månad. Ja det kan nog vara klok att unna dig något för att försöka få tankarna på annat ett tag, dock är det svårt.