Tempar/Fertility friend
Har du sovit under samma täcke under hela cykeln och har temperaturen i rummet förändrats nämnvärt? :)
Har du sovit under samma täcke under hela cykeln och har temperaturen i rummet förändrats nämnvärt? :)
Börjat få olika symtom nu..så räknar med mens på fredag. Varje månad jag fått minsta lilla symtom så har mensen kommit som ett brev på posten...så ställer in mig på det. Har ju fått nya symtom varje månad o ingen graviditet än så länge så väntar på en cykel när jag inte har några symptom alls...
O där kom tempdippen :( bara att vänta på mensen då inom ett par dagar...nya tag men blir jobbigare o jobbigare, smart har det tagit längre än förra gången... *deppdag idag*
Usch vad segt :/ hur länge hade ni försökt nu igen?
När har du BIM? Hur brukar kurvorna se ut runt denna tiden?
Okej. Jag håller tummarna för dig ändå :)
Lillan väckte oss inatt vid tio i tre..tog temp då eftersom jag inte visste om hon skulle somna om. Satt o tröstade henne ett tag innan jag tempade..fick då 36.1....somnade om vid halv fyra o vaknade när klockan ringde vid kvart i fem, tog en temp då o hamnade på 36.7, kände mig varmare än andra morgnar. Visst är det den första tempen jag borde gå efter även om andra är tagen vid den tidpunkt jag brukar ta det? Hjärnan säger första o hjärtat vill ha det sista :)
Ta den första tempen och discarda den :) anteckna den andra tempen och se vilken som passar bäst med den tempen du får imorgon. Så skulle jag gjort i alla fall.
Bim idag el troligtvis imorgon...låg temp igårnatt o hög igår morse men den låga var nog mer korrekt då den var låg imorse med. Ingen mens men kommer troligen imorgon. ..tog ett test igår eftermiddag som var blankt, tyckte mig se ett svaaaaaaagt streck men tror det är min desperation som gör att jag ser sånt som inte finns...hoppas alla ni har större tur!