• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Så, nu har dom satt ut äl på kurvan...men varför sätter dom medeltemps-sträcket så högt? Dom gjorde det förra månadeb med o strax innan mens så åkte strecket ner. Någon som vet? Har täckt upp bra iallafall fall...el borde vi köra ikväll oxå?
  • babytjejen

Nu kommer den lååånga väntan efter äl...o denna gången vill jag inte ha några symptom alls. Alla andra gånger man kännt något så har det inte lyckats så kommer ta alla symptom som dyker upp som att mensen kommer istället för att börja hoppas. Har varit nya symptom varje gång oxå..så trist att kroppen luras så...

• babytjejen
    Malin 845 skrev 2016-03-28 22:22:59 följande:

Hoppas verkligen det går vägen för er nu!! :) när är bim? :)

Inte förren den 8 april så länge kvar...Vill sååå gärna ge ett plusbesked till min kille o inte ett "jaha då får vi köra en gång till"...
  • babytjejen
    Malin 845 skrev 2016-03-29 10:24:15 följande:

Ja det är ju ett tag kvar.. Men avvakta med test tills bim nu för att inte bli mer besviken!

Jo kommer inte testa förren på bim, vill inte slösa test i onödan. Men nu har jag blivit sjuk ,,spytt ont i kroppen o helt slutkörd så tror inte kroppen är så mottaglig för en graviditet just nu, surt!
  • babytjejen
    Sajocawa skrev 2016-03-29 11:10:23 följande:

Haha när du är sjuk är du som mest mottaglig för en graviditet vettu ;) Då jobbar kroppen med att bekämpa sjukdomen och missar att ett främmande ägg kommer och gottar ner sig i livmodern ;)

Får hoppas på det då :) vore ju kul om det medförde något positivt i all denna skit...orkar ingenting :( tur att lillan varit så snäll tills mannen kom hem...
  • babytjejen

Vill så gärna att det ska vara en inplantationsdipp men vet att det bara är önsketänkande..att dippen inte behöver betyda något men en tjej kan väl låta fantasin fly en liten stund el :/

• babytjejen
    Erla skrev 2016-04-01 07:43:45 följande:

Det passa ju väldigt fint in där ;) när har du BIM och hur brukar kurvan se ut annars vid den här tiden?

Har bim omen vecka...brukar inte dippa så här tidigt innan mens...har dock haft en sådan här dip innan en gång för flera månader sedan men inte annars. Vet dock att min kropp lurat mig med allt möjligt så räknar inte med några underverk denna gången Heller. ..
  • babytjejen
    Erla skrev 2016-04-01 10:39:09 följande:

Ska bli spännande att följa :) hoppas på det bästa, men förstår att du inte vill ta ut något i förskott. Inte skoj när tant röd dånar in när man tror att det äntligen tagit sig.

Bim är beräknad på fredag el lördag...kommer nog ta ett test på fredag då vi får besök i helgen o vill slippa tänka på det då. .blir det negativt så vet jag ju det o slipper hoppas. För kan tänka mig att mensen kommer sent bara för att man fått upp hoppet lite..

var ju sjuk i tisdags o tog gå Ipren, hade fått för mig att den var bra men hade blandat ihop den med Alvedon :( läste just att ipren var det dåliga :(
  • babytjejen

Idag sköt tempen upp efter dippen från 36.1 till 36.9....kan det påverka om man sovit under ett varmt täcke för var väldigt varm när jag vaknade, kanske det som gjorde att den låg så högt ?

Äl+9 idag...en vecka kvar o försöker att inte hoppas något. Men på något sätt så dyker det upp ändå när det börjar närma sig bimdagen...trött på att bli besviken varje gång...en månad till så har vi försökt lika länge som med första, ett år :( vet inte hur länge jag orkar försöka!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend