• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Kan meddela att jag var sjuk från den 21 o fram till jul ca så därför konstig temp innan...

• babytjejen

Hade positivt ältest i måndags o temp upp på tisdag. .fick en dipp i temp igår, är väl för tidigt för en inplantationsdipp va? Är nog bara min kropp som ballar ur, har ju gjort det tidigare denna cykel så...vet inte alls om något ägg släppts el vad det är med min kropp nu. Men är 100% inställd på ett nytt försök i slutet av januari....

• babytjejen

En vecka till bim...men eftersom temp o allt varit lite upp o ner så tror jag inte det finns chans för ett plus.

är som sagt inte ens säker på om jag haft äl. ..o fick idag, en vecka efter positivt ältest en utsatt äldag o en streckad minimilinje(kommer inte på vad den heter.

Någon som vet vad det innebär?

• babytjejen

Är på äl 10...högsta tempen på ett bra tag men ser att tempen alltid gått upp lite extra runt äl 10 när jag kollar bakåt så betyder ju inget...har bim på tisdag el onsdag i nästa vecka. Men känner mig inte alls gravid vissa dagar o vissa dagar känns det som jag absolut är gravid..men så har jag känt många månader så vet nu att jag inte kan lite på min kropp alls...är bara att vänta o hoppas som alla andra månader o troligtvis ett par månader framåt..

• babytjejen

Jaha...Idag gick tempen ner o helt plötsligt flyttades min äl fram två dagar så vet inte om vi myst rätt alls så nu är jag helt övertygad att mensen kommer till veckan :(

hur kan dom flytta fram äl två veckor efter den varit?

• babytjejen

Jaha...Idag gick tempen ner o helt plötsligt flyttades min äl fram två dagar så vet inte om vi myst rätt alls så nu är jag helt övertygad att mensen kommer till veckan :(

hur kan dom flytta fram äl två veckor efter den varit?

• babytjejen
    Loppan84 skrev 2016-01-10 07:11:58 följande:

Hm två veckor eller två dagar? Lägg ut din graf. Om de flyttat två veckor måste du ha gått förbi bim?

Det är två veckor ca sedan äl var o idag så flyttade appen fram äl två dagar...
  • babytjejen
    Loppan84 skrev 2016-01-10 07:36:44 följande:

Hm ok, svårt att säga nått utan graf. Kan du lägga ut den

Hur lång lutealfas har du och när var bim beräknat till innan den flyttades? Kan det va så att Bim kom och gick utan mens eller plus?

• babytjejen

Är bara vänta o se när mensen kommer..den kommer alltid 14-15 dagar efter äl så det visar väl när äl var...får hålla bättre koll nästa äl. Tycket det är svårt att hålla koll på flytningar då jag inte tycker dom förändras så mkt så har förlitat mig mer på ältest o temp. Men tempen var ju lite upp o ner denna månad så är ju inte ens säker på om jag haft äl alls. Så hade ganska små förhoppningar på plus även innan tempnedgången idag...

Svar på tråden Tempar/Fertility friend