• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Så här ser min kurva ut med en vecka kvar till bim..snälla fortsätt vara hög o ge mig ett plus nästa vecka...
  • babytjejen
    SecretlyMe skrev 2016-02-03 16:06:24 följande:

Har du tempat olika tider? Tänkte på de tomma ringarna

Ja, hoppas den fortsätter vara hög!

Ja, blir lite olika tider då jag jobbar skift samt en dotter som vaknar olika tider...kan inte ställa klockan o ta lika tidigt som på förmiddagsveckorna för då kan jag ej somna om. Men mina kurvor brukar vara ganska så bra ändå o visar bra på när äl varit o när mensen kommer.
  • babytjejen

Jag är oxå från Jönköping. ..en vecka till bim nu o hoppas tiden går fort nu. Inte för att jag har några stora förhoppningar...har ju försökt sen i maj o inget plus än så länge :( så tror väl inte på något plus nu Heller. Hoppas alla ni andra plussar snart o att året slutar med en massa bebisar!!!

• babytjejen
    Malin 845 skrev 2016-02-05 10:04:58 följande:

Ja vad kul med en till från "jönet" :D.

Tyvärr får man räkna med minst ett år av försök innan det tar sig. Är "normalt" att det tar tid har man fått höra :P även om man är otålig :P

Jo, tog ju ett år med första barnet så vet ju att det kan ta tid...men men, vill ju plussa nu! ;) ska ju gifta mig framöver oxå o vill bli gravid så fort som möjligt så jag hinner prova ut o fixa o dona med klänningen efter förlossning!
  • babytjejen

Bim på fredag...huvudet säger att mensen kommer men kroppen säger gravid..inga tecken el så, bara en känsla. Men har ju känt så innan o mensen har kommit så försöker att inte spinna in mig för mkt i den känslan ...har dock inhandlat test, om mensen inte kommet på fredag morgon så vill jag ta ett test för att veta så slipper man hoppas under helgen o sedan bli besviken när mensen kommer. Men vore ju en toppenpresent till alla hjärtans dag om man kunde få ett plus...håller tummarna för oss alla!!!

• babytjejen

Får se ..Kanske tempen går ner innan mens...då behöver jag ju ej testa. Har varit lite olika..ibland har den gått ner innan, ibland en till två dagar efter mensen kommit igång...

• babytjejen
    HelenaSaga skrev 2016-02-08 18:35:55 följande:

Jag har också bim på fredag, eller lördag, apparna säger olika. Vi får testa samtidigt

Ja det får vi göra...hoppas vi får plus båda två, vill ha en bebis i magen, vill längta o se magen växa o växa för att sedan förvandlas till en underbar bebis :)
  • babytjejen

Jaha...Idag tog tempen en störtdykning. .tempen har väl åkt ner lite sen i början av veckan men idag dök den ordentligt så mensen kommer väl som ett brev på posten inom några dagar :( :( såååå trött på att försöka, vill baka bebis nuuuu!

• babytjejen
    Loppan84 skrev 2016-02-10 07:26:54 följande:

Jag börjar få aningar om att nått är annorlunda - och det känns hormonelt. Om det kommer leda till graviditet är ju inte säkert me kan det vara extra progestoronpåslag efter mf som jag känner av?

känningar:

- Har mycket molvärk i magen precis som mensvärk en dag innan mens men är bara på äl+7

- ömmare bröstvårtor än jag nånsin haft,

- ömma bröst

- vattniga (mycket) flytning men brukar ha vita krämiga nu.

- i tillägg har jag fortfarnde ont i halsen och hög temp utan feber (37.09) men det avskriver jag som sjukdom tills vidare.

Kände inte av hälften så mkt när jag plussade men då gick det ju inte bra heller så om detta leder till ett plus hoppas jag det är ett gott tecken att det varit mer hormon (troligen progestoron) redan från start.

Babytjejen: tyåiakt :( hur mnga dagar innan mena brukar din temp sjunka? Stämmer det med bim nu eller kan dippen bero på nått annat?

Har bim på fredag så tror inte det kan vara något annat...innan har det varit lite olika, ibland dipp innan mens ibland en el två dagar efter startad mens...vill bara att den ska komma nu så man kan börja räkna ner till nästa försök...
Svar på tråden Tempar/Fertility friend