Tempar/Fertility friend
Så här ser min kurva ut med en vecka kvar till bim..snälla fortsätt vara hög o ge mig ett plus nästa vecka...
Har du tempat olika tider? Tänkte på de tomma ringarna
Ja, hoppas den fortsätter vara hög!
Jag är oxå från Jönköping. ..en vecka till bim nu o hoppas tiden går fort nu. Inte för att jag har några stora förhoppningar...har ju försökt sen i maj o inget plus än så länge :( så tror väl inte på något plus nu Heller. Hoppas alla ni andra plussar snart o att året slutar med en massa bebisar!!!
Ja vad kul med en till från "jönet" :D.
Tyvärr får man räkna med minst ett år av försök innan det tar sig. Är "normalt" att det tar tid har man fått höra :P även om man är otålig :P
Bim på fredag...huvudet säger att mensen kommer men kroppen säger gravid..inga tecken el så, bara en känsla. Men har ju känt så innan o mensen har kommit så försöker att inte spinna in mig för mkt i den känslan ...har dock inhandlat test, om mensen inte kommet på fredag morgon så vill jag ta ett test för att veta så slipper man hoppas under helgen o sedan bli besviken när mensen kommer. Men vore ju en toppenpresent till alla hjärtans dag om man kunde få ett plus...håller tummarna för oss alla!!!
Får se ..Kanske tempen går ner innan mens...då behöver jag ju ej testa. Har varit lite olika..ibland har den gått ner innan, ibland en till två dagar efter mensen kommit igång...
Jag har också bim på fredag, eller lördag, apparna säger olika. Vi får testa samtidigt
Jaha...Idag tog tempen en störtdykning. .tempen har väl åkt ner lite sen i början av veckan men idag dök den ordentligt så mensen kommer väl som ett brev på posten inom några dagar :( :( såååå trött på att försöka, vill baka bebis nuuuu!
Jag börjar få aningar om att nått är annorlunda - och det känns hormonelt. Om det kommer leda till graviditet är ju inte säkert me kan det vara extra progestoronpåslag efter mf som jag känner av?
känningar:
- Har mycket molvärk i magen precis som mensvärk en dag innan mens men är bara på äl+7
- ömmare bröstvårtor än jag nånsin haft,
- ömma bröst
- vattniga (mycket) flytning men brukar ha vita krämiga nu.
- i tillägg har jag fortfarnde ont i halsen och hög temp utan feber (37.09) men det avskriver jag som sjukdom tills vidare.
Kände inte av hälften så mkt när jag plussade men då gick det ju inte bra heller så om detta leder till ett plus hoppas jag det är ett gott tecken att det varit mer hormon (troligen progestoron) redan från start.
Babytjejen: tyåiakt :( hur mnga dagar innan mena brukar din temp sjunka? Stämmer det med bim nu eller kan dippen bero på nått annat?
Bim imorgon o inväntar bara mensen just nu...tempen har varit låg två dagar nu så :(