• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Är bara vänta o se när mensen kommer..den kommer alltid 14-15 dagar efter äl så det visar väl när äl var...får hålla bättre koll nästa äl. Tycket det är svårt att hålla koll på flytningar då jag inte tycker dom förändras så mkt så har förlitat mig mer på ältest o temp. Men tempen var ju lite upp o ner denna månad så är ju inte ens säker på om jag haft äl alls. Så hade ganska små förhoppningar på plus även innan tempnedgången idag...

• babytjejen

Idag sjönk tempen ännu mer så nu inväntar jag bara mensen...appen ändrade äl igen o kan inte säkerställa den nu men då har ju tempen varit väldigt upp o ner denna månad så förstår nästan varför den är förvirrad. Bara att packa med mensskydd o vänta :(

• babytjejen

Bim imorgon el på torsdag...kurvan har ju satt ut den till tisdag, sen osäkert, sedan torsdag o efter ytterligare tempdipp imorse så osäkert igen. Men eftersom den dippar två dagar i rad nu så förväntar jag mig att mensen kommer imorgon...men om jag inte haft äl, kan jag fortfarande få en mens el kommer den inte alls? För om mensen inte kommer så kommer jag tro mer på utebliven äl än hoppas på graviditet....iallafall fall med denna kurva!

• babytjejen

Mensen är på väg...fick lite liite blodsprängda på toa nu så senare idag kommer den nog igång ordentligt. Bara att vänta in nästa äl o köra på igen...

• babytjejen
    Loppan84 skrev 2016-01-12 05:54:19 följande:

Åh nej typiskt <3 Det stämmer väl då med äl ff först satte ut att det va bim idag? För det var väl du som hade en äl som blev flyttad 2 dagar? Sorry om jag blandar ihop dig med nån annan...

Ja precis..Det var jag, bara att vänta på nästa äl o köra på igen...
  • babytjejen

Tror att ältesten börjar bli lite starkare...så nu börjar vi mysa så vi täcker upp bra...ska köra lite längre efteråt oxå..kanske vi slutat för snart innan. Vill så gärna plussa snart, ett år börjar närma sig nu o så trött på att mensen kommet varje månad..snart orkar jag inte försöka längre...

• babytjejen

Tagit ältester ett par dagar nu o dom har gått ner o upp o ner o upp i styrka men börjar bli liinte starkare så hoppas på fullt utslag imorgon el måndag...sexar ju redan men vill ju börja försöka på allvar :)

• babytjejen

Äntligen en smiley så nu kan vi mysa på allvar...har myst ett par dagar innan så har verkligen varit ute i god tid denna gången :)

• babytjejen

Då har ff äntligen lagt ut äl o hoppas på att vi träffat rätt denna månad...börjar bli liiite segt nu..har ju försökt sedan april-maj förra månaden. Första gången tog ett år så jag hoppas att vi inte behöver försöka längre än så...håller tummarna för oss som inte plussat än att detta är den månad då vi lyckas. Len först en låååång väntan på bim...har inte bim förren den 12 feb, en hel evighet ju!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend