• AnnC

Tempar/Fertility friend

Ok louise, ja det är ju det bästa!
    Japp nu är det bara att sexa på!

Tack iskristall! ja det verkar som vi skulle kunna följas åt denna månaden också! Dags o börja med äl testen nu då om du har flytningar?

Älskar äl test, iaf nåt test som blir positivt haha!!

• AnnC

Välkomna ni som är nya!

Johanna håller tummarna att ni fixat det själva denna gång, annars hoppas jag det blir lyckad ivf nästa månad!

December79: ser ut som att ägget skulle kunna släppa idag men det återstår att se de närmsta dagarna! Tempade du mycket långt innan/efter din vanliga temptid idag?

• AnnC
    Petto 83 skrev 2014-10-17 11:24:27 följande:

Hejsan alla!

Har en liten fundering. Har ju hört att positivt äl-test inte betyder att ägget verkligen släppt men hur är det med tempen, om man får dippen innan glad gubbe och höjning 3 dagar efter kan man lita på det??

Ja dippen kommer ju antingen samma dag som äl eller ibland ett par dagar innan, och har din temp höjts tredje dagen efter positivt äl test så var äl på andra dagen. Så låter helt som det ska enligt mig, om jag uppfattar dig rätt!
  • AnnC

O nu såg jag din bild petto, ff verkar lite osäker men ägget borde ha släppt dag 22 som ff säger eller 23! Släppt verkar det vara iaf

• AnnC
    NILE90 skrev 2014-10-17 11:27:31 följande:

Är lite nojjig över att ägget kanske inte släppt/ÄL inte hänt...

Tycker också det ser ut som det släppte dag 13! Hoppas tempen ökar mer till imorgon!
  • AnnC

Så kan det bli ibland nile90, tur man tempar!!

Jag tror o hoppas mitt ägg lossar idag också så hoppas med på ökning imorgon

• AnnC

Åh vad segt iskristall! Har varit sega dagar här med då jag trodde det skulle ske runt dag 14 som förra månaden men idag är det dag 17 helt ok men man är ju otålig

• AnnC

Ff och äl testen verkar inte överens denna månaden Tror väl det var igår... Men får se den kanske ändrar sig då den bara är streckad

• AnnC

Grattis pyret 85!

Här har ff ändrat sitt kors till den dag jag själv tror var äl. Så äl+3 idag! Känner mig redan uppgiven.

• AnnC
    joss82 skrev 2014-10-21 16:10:12 följande:

Hej på er! Började tempa förra månaden och har blivit fundersam kring mina ägglossningstester. Är det någon som varit med om att FF sätter ut ägglossningen lite tidigare (1-2 dagar) än vad testerna säger? Kan testerna visa positivt försent eller är det FF som har fel? Vilket är säkrast?

Kolla mitt inlägg nr 885, hade också så nu. Men idag ändrade ff till att markera äl dagen efter positivt test.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend