• AnnC

Tempar/Fertility friend

You go girl! ;D

• AnnC

Min temp var en halv grad över strecket idag, det ska ju räcka så länge den är över men blir ändå lite nojjig, hoppas det ökar lite mer till imorgon.

• AnnC

Åh iskristall, men kan ju hoppas det också kan vara en implantationsdip? Vet Iofs inte hur mycket det sjönk för dig.
    Bara gå o lägga sig snart nu så det blir morgon snart då? ;-P

Läste om implantationsdippar på ff förresten, de har ju analyserat över hundra tusen kurvor och 2 av 3 som har såna dippar testar positivt sen
    För att det skulle räknas som dip skulle det skilja minst 0.3 F... Nån som vet hur mycket det är i celcius?

• AnnC

Ok, undrar om de menar 0,16 under strecket då eller hur de menar? Hmm.. Jaja i vilket fall.. Några dar till så vet vi ju det viktigaste

• AnnC

Ok, lite synd då men hoppas den går upp imorrn iaf!
    Brukar du testa tidigt eller väntar du till efter bim? Jag kan aldrig hålla mig, tänkte testa på tisdag...

• AnnC

Nä vet ni vad, nu dippade det igen o det känns som mensen ska komma så det är nog kört. En lutealfas på 7 dagar?? Får nog ringa gyn imorgon isf... :(

• AnnC

Jo långt under strecket tyvärr, samma som i fredags

• AnnC

Iskristall härligt att din temp gick upp iaf!!

Zora tur ni fick till det och jag hoppas den kraftiga värken beror på ett stort och fint som lossnade och att det är positivt för er!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend