Tempar/Fertility friend
Iskristall hur går därför dig?
Iskristall hur går därför dig?
Hoppas det går bra idag eagle87!
Se där zora, tror också lördagen men i vilket fall så är ju ägget garanterat släppt senast i måndags iaf nu är det bara väntan!
Jag testade negativt idag igen, så känner mig helt säker att det inte blev nåt. Är ändå glad att mensen inte kom förra veckan som jag befarade ett tag och att min lutealfas verkar ok tror på mens imorgon! Försöker ladda här för nytt försök!!
Jobbigt besked eagle87, men samtidigt skönt kan jag tänka mig, att det finns en förklaring och något att göra! Kämpa på!
Å här kom mensen nu precis som jag trodde.
Det ska gå att återställa lösen, jag fick göra det när jag började tempa denna omgången.
Ser bra ut blackpeach, ligg weekend alltså haha tummen upp!
Skit iskristall
Ja iskristall, bara o deppa ihop o sen resa sig snabbt igen o sikta på nästa äl.
Håller med om att är lite dags för plus i tråden nu!
Venne, det var en mysko kurva, har ju gått lång tid efter äl med. Äl kanske var på dag 16? Fast det tror jag inte egentligen... Ser ju inte ut som att du inte haft äl iaf!
Åh typiskt zora, jag tror dock FF själv inte riktigt vet, det var ju lite klurigt med temphöjningen. I vilket fall så är det inte kört! Håller tummarna!
Råder också att söka privat! Ringde själv precis en privat gyn och fick tid redan imorgon! Tycker allt du har en bra anledning att reda ut dig med så långa cykler mavidyz.
Själv ska jag bara ta en koll o se att inget tydligt hinder finns, t ex efter mitt kejsarsnitt jag gjorde i april, eller nåt annat.