• AnnC

Tempar/Fertility friend

Känns som katastrof om mensen skulle komma redan, men värken har lugnat sig lite nu så jag hoppas det dröjer åtminstone till mitten av nästa vecka om den nu måste komma.
    Äsch man ska väl inte helt hänga upp sig på tempen egentligen, men det känns verkligen konstigt. Bara vänta o se..

• AnnC

Ååh herre, tvillingar
    Ja det vore ju galet!! Undrar om det är möjligt?
    Jag som redan kommer ha en riskgraviditet nästa gång
    Haha, nu blev jag ju nästan nervös

• AnnC

Ja du hade ju också lite skumma dippar E88. Ska du på nåt tidigt vul?

Ingen mens här än iaf, lite lätt molvärk.
    Om jag skulle bli gravid på detta skulle jag på riktigt bli nervös. Undrar vad tempen visar imorgon :P

• AnnC

Kan bara hålla med om vad de andra säger zora, det räcker egentligen med att ha sex ett par dagar innan, man ska bara ha turen att allt går vägen just den gången!
    Ang din temp så var det som du sa inte mycket höjning igår så det kan ju vara igår som det släppte. Får se vad ff märker ut sen!

Själv fick jag rejäl höjning idag puh..

• AnnC

Åh såg ditt nya inlägg nu, knepigt att den ligger på samma som igår, kanske var i lördags trots allt då? Is i magen ja den smälter fort haha!!

• AnnC

Vad är det för tempsida du använder eagle87?
    Jag skulle än så länge gissa att ditt ägg släppte igår, men det beror ju på vad de kommande dagarna visar för temp! Ibland höjs det ju inte så mycket i början utan efter några dagar.

• AnnC

Hur vet du att ägget aldrig släppte?
    Har sett kurvor där man får positivt äl test flera omgångar men vill gärna tro det är ovanligt.
    Märker denna appen också ut äl efter tre dagars temphöjning?

• AnnC

Så knepigt när det inte höjs ordentligt med en gång! Med tanke på din äl värk i lördags så tror jag ändå på det.. Men även om det var igår så är det som sagt inte alls kört! Håller tummarna!

• AnnC

Själv testade jag negativt imorse, så nu lämnar jag hoppet om denna månaden.
    Har dessutom fått bihåleinflammation eller nåt och mår rööv

• AnnC

Nej det ser ju inte bra it eagle87. Jag skulle fortsätta ha sex och äl testa!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend