• Iskristall

Tempar/Fertility friend

AnnC: Skönt med höjning!

Zora: Svårt att säga vad som sker hos dig och när äl var. Bara att vänta och se.

Och inga större förändringar i min temp/kurva.

• Iskristall

Zora: Tempen kan smyghöjas lite sådär. Min höjning kom ju inte heller riktigt som förväntat. Jag hoppas att FF vet vad den håller på med haha!

• Iskristall

AnnC: Kra på dig! Och hoppas på att du testat för tidigt!

Zora: Hoppas det räckte med ert mys som blev. Det finns alltid en chans!

Eagel87: Vad använder du för äl-test?

• Iskristall
    AnnC skrev 2014-09-30 16:00:46 följande:

Iskristall hur går därför dig?

Tja, det händer inte så mycket här. Tempen är oförändrad sen igår och jag känner inget speciellt. Bara att fortsätta vänta
  • Iskristall

Min temp tog ett litet steg neråt idag. Imorgon kommer den sjunka till "mensnivå" och på söndag kommer mens. Nog ingen tvekan om den saken...

• Iskristall
    Zora skrev 2014-10-03 08:36:48 följande:

Men nej Iskristall! Hoppas inte det blir så! Är det en stor dipp? För är det bara en liten nedgång finns ju möjligheten att den stiger igen.

Det är en dipp på 0,1grad sen igår och en dipp på 0,2 grader sen högsta temp i förrgår. Man vet ju aldrig, men känslan säger att det det är kört tyvärr.
  • Iskristall

Venne: Ja din kurva ser ju lite lustig ut. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. För mig brukar tempen dimpa dan före eller samma dag som mensen dyker upp... Vad har ni andra tjejer att säga om den kurvan?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend