Tempar/Fertility friend
Tack!!
Jag måste säga att jag inte heller har några symptom alls, hade det inte förra gången jag plussade heller!
Tack!!
Jag måste säga att jag inte heller har några symptom alls, hade det inte förra gången jag plussade heller!
Jag testar alltid tidigt med eller utan symptom
Louise: Tyvärr ser jag inte heller några streck via mobilen. Jag hoppas aty de finns där ändå
Jag är på reflexen och zoras tåg. Antingen senare äl eller ingen alls än. Tror inte på äl där ff satt ut...
Vaknade med mensvärk. Tempade, insåg att tempen sjunkit och mensen har startat med besked
Tack tjejer! Jag får hoppas på nästa månad!
AnnC: Jag skulle vilja säga att jag skulle vara osäker på vilken dag din äl inträffade. Jag har misstankar på att den kan ha inträffat där dag 14-15 . Tänker på din dipp där dag 21, skulle kunna vara en implantationsdipp, men det är mer troligt att den inträffat på dag 7-8 efter äl (om du haft äl tidigare) än på dag 4 (äl senare) som känns lite tidigt då det sägs att implantationsdipp sker vanligast dag 7-10 eller nåt sånt efter äl. Men sen har du ju äl-testet där som visar på senare. Ja, man kan bli förvirrad av mindre. Men huvudsaken att du fått plus!!!! Grattis igen!
Zora: Det kan vara en implantationsdipp! Inte deppa ihop!
Zora: Hur går det för dig då? Gick tempen upp efter dippen?
AnnC: Nej vad tråkigt att höra!! Åh...