• Erla

Tempar/Fertility friend

Malin 845 skrev 2016-04-05 20:36:39 följande:

Hoppas verkligen det är ett ägg som gottar sig där känner! <3. Ang arbetsplatsen så förstår jag hur du känner. Sa själv upp mig i januari :/. Vad jobbar du med? Ska du plugga nu eller vad är planen? <3

Åh, jag hoppas det med!! <3

Jag jobbar som lärare på lågstadiet och är inte så sugen på att läsa då jag avslutade min utbildning förra våren. Är mest sugen på att jobba, men är osäker på vad i nuläget.

Vad jobbade du med?
  • Erla
    hoppitossa skrev 2016-04-05 22:33:26 följande:

Okej, ja det är ju en knepig situation att inte få gå direkt när en bestämt sig. Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig!

Ja det är ju det. Tack <3
  • Erla
    babytjejen skrev 2016-04-06 05:55:33 följande:

Vet inte vad jag ska tänka om denna kurvan. .Igår gick tempen ner men idag så gick den upp igen..ställde in mig på att mensen kommet men så kommer tempstigningen (om än liten) o hoppet smyger sig på. Vill inte det..för är fortfarande ganska övertygad att mensen kommer o att tempen kommer att ha sjunkit igen imorgon..grr...

När har du BIM? Hur brukar kurvorna se ut runt denna tiden?
  • Erla
    babytjejen skrev 2016-04-06 08:56:34 följande:
    Har bim på fredag el lördag...har alltid gått bara nedåt dagarna innan bim förutom en månad när jag tittar tillbaka ...men förväntar mig att mensen kommer, är 99% säker att tempen går ner igen imorgon, var nog bara kroppen som var konstig idag. Alltid nya saker som dyker upp varje månad men inget plus så räknar inte med något denna gången Heller...
    Okej. Jag håller tummarna för dig ändå :)
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-04-06 16:55:03 följande:
    Kööööör!!!!

Btw, skulle inte du testa idag, Erla!?!????