Tempar/Fertility friend
Ah vet:) men litar inte på det tyvärr. Tycker testen spökar med mig hela tiden. Hur går de för dig då?
Ah vet:) men litar inte på det tyvärr. Tycker testen spökar med mig hela tiden. Hur går de för dig då?
Hur är tappen före äl jämfört med efter äl? Det är något som också kan registreras i FF. Har ju ingen aning, allt sånt här är nytt för mig. Som sagt, har precis börjat med appen och tempat för första gången på morgon. Jag är på cd 5.
Jag kände inte heller nått den gången det slutade med tidigt MF - bara denna gången när det verkligen tog sig.
Ser att det skrivits en del om olika symptom hör sista dagarna som t.ex huvudvärk och att en del menar att det är omöjligt att känna nått innan man får positivt test men jag hade massa avvikande symptom redan från äl+6 ungefär: kramper, hugg, molvärk, extrem huvudvärk (som jag aldrig har), mycket vattniga flytningar och väldigt ömma bröst. Dessutom kände jag mig rejält sjuk från äl+6 till 10 men hade inte nån konkret sjukdom bara kände mig hängig, varm och trött trots att jag inte hade feber.
Håller tummarna för er alla!!
Det kan vara så att man använder för lite av krämen - då kan man bli dåsig och trött. Har hört andra som blivit det och sen ökat på dosen och då har det ordnat till sig
Jag smörjer med NatPro som är dubbelt så starkt som ProgesterAlll. Jag smörjde enligt de rek som sa 20-40 mg, men det hjälpte mig inte. Jag blev aldrig dåsig eller så.... Men jag smörjer efter äl och då 100 mg 2 ggr dagligen, av NatPro. 100 mg är 3 st kikärtsstora klickar.
Hur går det för er allihopa? vart är ni i cykeln?
Här vaknar man sedan i förrgår med en mage som ser ut att vara i v.25 XD antar att det är progesteronet som gör att jag blir överdrivet uppblåst. Har läst runt lite och det verkar som att progesteronet kan ge ungefär samma biverkningar som en graviditet :P Är på äl+7 nu (troligen) så har några dagar kvar innan jag vågar testa :)
Jag är på äl+4 nu så vill bara att tiden ska gå fort :p imorgon skulle vi vart på vul och fredag skulke vi vart på inskrivning om jag inte fått mf så blir en tuff vecka :(
Skulle vara väldigt typiskt om det tar sig denna månaden och den lille vill stanna för då blir BF 21/12. Typ enda månaden man inte vill föda ;) men vad betyder det när det enda man vill är att det äntligen ska vara ens tur :/ 6:e försöket för oss i alla fall :)
Fast rosenrot ska väl förkorta cykeln?
När hade du BIM?
Tycker du ska ta ett test faktiskt :) Eller hur länge hade du tänkt vänta?
Ligger tempen över baslinjen eller indikerar den på mens?