• Erla

Tempar/Fertility friend

Symetrical skrev 2016-03-31 15:19:43 följande:
    Snyggegrafen!
    Haha rolig du är XD 
  • Erla
    201405 skrev 2016-03-31 15:48:15 följande:

Känns alltid lika skönt att få bekräftat att äl har varit :) cd 22 är rekordsent men det är väl vad man kan förvänta sig med mf. Tryckte i misscarrage på ff men fattar ff vad det betyder tro? Så det inte sabbar statistiken? ;)

Kommer bli en väldigt lång cykel iaf, aldrig haft längre än 32 men bim blir cd 35 nu.

Skulle ni försökt ligga idag med? Sambon har jobbat mycket så vet inte om han kommer orka :/

Härligt!! Tycker ni har täckt upp det ganska bra, men orkar ni så kan ni ju ligga på idag också :) orkar ni inte så tror  inte jag att det är någon fara. 

Ska bli spännande att följa! Det sägs ju att man är mer fertil efter ett mf. 

• Erla
    201405 skrev 2016-03-31 16:26:29 följande:

Ja och jag är jätteförkyld med så vet inte om jag kan förföra gubben med rinnande näsa o allt :p får hoppas det räcker!

Jag hoppas verkligen att det stämmer för oss med, vet att här är flera från tråden som plussat direkt efter mf så hoppas jag får med :)

Haha det ska ju tydligen vara lättare att bli gravid när man är sjuk också för då fokuserar immunförsvaret på det istället på den främmande kroppen som ska utvecklas till en bebis.

Jo, tar det sig för mig nu så har ju jag blivit gravid direkt efter båda mina MF :) hoppas verkligen det tar sig snabbt för er också ^^
  • Erla

Wohoo nu börjar brösten ömma på. Kan ju inte säga om det är tant röd som är påväg eller om det är en bulle i ugnen. Hoppas ju på det senare :D

• Erla
    frestelsen skrev 2016-03-31 18:19:02 följande:

Hoppas på bullen nu då:) mens har man ju så ofta iaf så tycker du kan strunta i den en ca 9 månader;)

Haha, ja det tycker jag också!
  • Erla
    babytjejen skrev 2016-04-01 06:24:14 följande:

Vill så gärna att det ska vara en inplantationsdipp men vet att det bara är önsketänkande..att dippen inte behöver betyda något men en tjej kan väl låta fantasin fly en liten stund el :/

Det passa ju väldigt fint in där ;) när har du BIM och hur brukar kurvan se ut annars vid den här tiden?
  • Erla
    Allex skrev 2016-04-01 06:54:30 följande:

Min graf ser så konstig ut tycker jag... Varför är tempen så låg...så har den inte varit förut....inte så länge i alla fall. Analysera järnet!

Jadu, jag kan ju bara utgå ifrån mig själv och lite det jag läst på om, väldigt vanligt med låg temp innan man blir sjuk t.ex. Jag hamnade nere på 35.8 och 35.7 dagarna innan jag fick magsjuka. Annars har jag legat relativt lågt strax efter båda mina MF, men det har liksom inte sjunkit så som din temp utan mest dippat hej vilt. Någon enstaka gång sjönk tempen stadigt.
  • Erla
    Erla skrev 2016-04-01 07:49:15 följande:

Jadu, jag kan ju bara utgå ifrån mig själv och lite det jag läst på om, väldigt vanligt med låg temp innan man blir sjuk t.ex. Jag hamnade nere på 35.8 och 35.7 dagarna innan jag fick magsjuka. Annars har jag legat relativt lågt strax efter båda mina MF, men det har liksom inte sjunkit så som din temp utan mest dippat hej vilt. Någon enstaka gång sjönk tempen stadigt.

Du har inte sänkt temperaturen eller något i huset/lägenheten? Det kan ju också påverka.
  • Erla
    j1990 skrev 2016-04-01 07:49:40 följande:

Har också dippat (mer) idag, jättejobbigt :( känns i magen att mensen är på gång också så har inge hopp alls här

Nej vad tråkigt!! :(
  • Erla
    Allex skrev 2016-04-01 09:50:53 följande:
    Okej...ja, jag det är min första cykel efter mf så...den kanske blir annorlunda då helt enkelt. Konstigt är det dock....
    Ja det är ju inte helt ovanligt att cykeln blir lite annorlunda efter ett mf. 
Svar på tråden Tempar/Fertility friend