Tempar/Fertility friend
Jag blir så ledsen...
Denna månad har tempen efter äl sett mycket jämnare ut och hållit sig hög. Skulle haft mens igår eller idag och testade på morgonen nu. NEGATIVT.
Min normala tempkurva brukar inte se ut såhär, utan tempen brukar successivt dippa efter 8 DPO. Jag har inte haft mina vanliga pms-symptom. Haft lite mensvärkaktiga kramper, men ingen spotting (som jag också brukar ha någon dag innan mens), och ingen mens.
Oundvikligen så var ju mina förhoppningar höga när tempen var fortsatt hög imorse. Tror ni att det fortfarande finns någon chans, eller är det något annat som gör att tempen ser ut såhär? =(
Hade hoppats kunna ge maken ett fint påskägg idag, men nej... var vårt 7e försök nu.
det kan finnas några orsaker till att det ser ut som det gör. T.ex graviditet, hormonstrul som förlängt lutealfas, graviditet som inte riktigt tagit sig ordentligt och kommer stötas ut. Som sagt finns det några orsaker, men det som är säkert är ju att du bör få mens SENAST imorgon då man inte kan ha längre lutealfas än 16 dagar.