• Erla

Tempar/Fertility friend

Erla skrev 2016-03-15 16:30:39 följande:

Såhär ser det ut nu. Tycker det starkaste är den tredje nerifrån vilket är för två dagar sedan. Betyder det att äl har varit eller att den är när som helst, eller kan det vara så att testen kan bli såhär utan att äl skett? Har haft stickningar i vänster äggstock de senaste två dagarna. Får oftast i höger och minns inte ens när jag fick i vänster senast :P

Är det för sent att ligga idag om det ser ut såhär?

Men varför vänder sig bilderna sådär!? Tredje nerifrån om bilden varit rättvänd. Nu är den upp och ner så fjärde nerifrån, eller tredje uppifrån då om man vill :P
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-03-15 17:41:57 följande:

Med risk för att vara en partypooper tror jag inte att du haft äl. Inget av testen känns starkt nog, samt att teststrecket ofta blir markant svagare efter att äl skett. :-/ Vad indikerar tempen? Har den stigit?

Tack för svar! Ingen tempstigning än. Inte någon som är värd att nämna i alla fall. Har legat på 36.1 i två dagar och de två senaste dagarna efter det har det legat på 36.2. Får väl se vad som händer imorgon då :)

Vet du vad för orsaker det kan finnas för att det kan se ut såhär utan att äl skett? Någon hormon förutom hcg eller något?
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-15 17:36:16 följande:

Alltså shit!! Tog en av mina predictor early nu och jag ser banne mig ett väldigt väldigt ljust rosa sträck!!! Måste ta min cb digital imorgon! Syns knappt på bild men både jag och sambon såg det, om än ljust så såg vi det!!

Åh vad spännande!!! :D
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-03-15 19:52:07 följande:

Njae, det är nog en låg nivå lh hela tiden som ger det relativt svaga utslaget. Sådär kunde jag som sagt ha i typ två veckor innan det oftast blev något svagare för att sen vända och bli positivt på ett par dagar. Fortsätt testa!

Okej, tack! :) då får jag fortsätta testa lite till ^^
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-15 20:13:01 följande:

Öppnade testet så det skulle synas lite mer :). Sambon är nu tveksam, men ska iaf ta imorgon bitti och se om det var spök eller inte.

Jag ser något svagt!! :D hoppas hoppas!!
  • Erla

Är lite osäker på dagens temp, om jag bör discarda eller inte. Vaknade 03:40 och gick på toa och somnade inom 10 min. Vaknade när klockan ringde 06:15 och tog tempen. Hade ni räknat den tempen eller hade ni discardat?

• Erla

[quote=76449962][quote-nick]Malin 845 skrev 2016-03-17 17:21:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser inte så mycket men kan kanske skymta något. Så tråkigt och jobbigt att det inte är starka streck :( inte helt ovanligt dock, men det hjälper ju inte.

• Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-18 17:57:03 följande:

Nu börjar det stegras ja :) vad bra! Kanske positivt om 2 dagar :)

Hoppas att det är så :D pos på cd25 skulle ju inte vara så pjåkigt faktiskt!
  • Erla

En möjlig stegring på ältest igår och en fin tempdipp idag :) förhoppningsvis äl väldigt snart och vi har dessutom myst varannan dag (Y). Bara att hålla tummarna nu :D

Svar på tråden Tempar/Fertility friend