Tempar/Fertility friend
Dumt med test som visar så fel!
Låg temp, svagare streck på test, spottings sedan två dagar tillbaka, svagare symptom. Inväntar MF nr2 och börjar om igen... Så tröttsamt och orättvist!
Visste inte att du va gravid :( hur såg ditt starkaste test ut? Beklagar :(
Fan vad orättvist om det blir så. Håller alla tummar så härt jag kan för att det inte händer :( Stor kram <3
Hej tjejer! Länge sen Har nåt tråkigt att berätta. Skulle gått in i v 11 imorrn....men.... Jag började blöda igår. Inte mycket...vilket känns konstigt, det är väl en del som ska ut så att säga...? Men det är färskt blod.... Vill helst tro att det inte är MF, men.....magkänslan säger det. Frågan är nu...ska man orka att börja försöka igen? Jisses! Det tog ju 20 försök sist...
Lite fel tråd kanske, men we girls go way back ... Har ni haft oturen att ha haft MF?
Usch vilken natt! Det var som en miniminifödsel! Det kom i vågor....Ca 1 - 1,5 min mellan "värkarna"... Massiva mensvärkar typ. Kom en del blod och klumpar.... Usch, tänker på dessa klumpar och att en av klumparna nog var fostret... Tog 2 alvedon och lyckades somna efter ca 2 timmar. Kommer nog bo på toaletten idag.. :-/
Kapar tråden lite. Vet inte vad jag ska tro riktigt. Apotekets test. Tv från idag. Fick en temp dipp idag också. Jag tycker inte riktigt att det är rosa streck och jag har hört så mycket skrot om Apotekets test. ... Vad har ni för erfarenheter? Hehe fullt medveten om att jag kan vänta ett par dagar och se, meeeen jag gillar att analysera
CD2 idag. Nu blir det lååång väntan på äl igen. Tänkte höra med er som testar lite olika tillskott för att bli gravida. Jag har ju uppenbarligen inga problem med att bli gravid, men sambon researchade lite igår och tänkte att jag kanske är överfertil och därför tar upp även sådana befruktningar som vanligtvis sorteras bort med mensen... Finns det något som kan öka kvalitet på ägg och även spermier för mannens del? Har läst lite om raw food och tänkte börja med det.
Det enda som bevisat ökar kvalitén på ägg är dhea, men det är receptbelagt och olagligt att föra in i Sverige. Läste på om det igår. Biverkningarna är inte så roliga heller...
Annars har jag läst mycket om kosttillskott för mannens del, magnesium ska vara bra. Men jag tror inte på mirakelkurer utan på hälsosam livsstil
Jag lämnar denna tråden nu. Vi fick precis svar från läkare att min sambo inte har några spermier :(