• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • ensamärstark
    Allex skrev 2017-12-04 19:50:09 följande:

Men!!! Gah! Hittade mycket rosa sekret. Jag tror nog att mensen drar igång inatt/imorgon

Åh nej :(
  • Hellan

Imorse hade tempen sjunkit med 0,2 och under dagen har jag anat lite rosa på papperet och i kväll var det bruna flytningar vid internkollen. Så jag gissar att tempen sjunker ytterligare imorgon och hoppas att mensen drar igång ordentligt då så nästa ÄL kan komma någon gång.

• ensamärstark

Testerna stegrar fint här! Så än sålänge verkar det gå bra :) jag fick aldrig stegring på testerna dom två förra graviditeterna.

Nu ska jag slappna av o njuta av att må dåligt från symtomen :)

• Eleonoratösen
    ensamärstark skrev 2017-12-05 09:01:43 följande:

Testerna stegrar fint här! Så än sålänge verkar det gå bra :) jag fick aldrig stegring på testerna dom två förra graviditeterna.

Nu ska jag slappna av o njuta av att må dåligt från symtomen :)

Så fina plus! Ser lovande ut!

BIM har enligt appen flyttats till lördag. Och denna rejäla höjning imorse. Vet inte om jag ska skratta eller gråta så skrattar år det. Har fortsatt haft mycket svagt flytningar/spottings. Tråkigt men känns just nu som mensen kommer i helgen.

• ensamärstark
    Eleonoratösen skrev 2017-12-05 12:36:02 följande:

Så fina plus! Ser lovande ut!

BIM har enligt appen flyttats till lördag. Och denna rejäla höjning imorse. Vet inte om jag ska skratta eller gråta så skrattar år det. Har fortsatt haft mycket svagt flytningar/spottings. Tråkigt men känns just nu som mensen kommer i helgen.

Håller tummar och tår här !!
  • Körsbärsblom90

Så här ser min kurva ut nu. Hade positivt på ältest 29/11, tror jag hade äl 30/11. Fertility friend är rätt så nära, men NC satte av någon anledning äl den 25e..

• ensamärstark

Brösten ömmar inget typ längre. O idag blev INGEN höjning på stickorna, har ändå haft höjning varje morgon innan... Äl+13... fan om det blir missfall en tredje gång här nu :(

• Milou3
    ensamärstark skrev 2017-12-06 07:18:31 följande:

Brösten ömmar inget typ längre. O idag blev INGEN höjning på stickorna, har ändå haft höjning varje morgon innan... Äl+13... fan om det blir missfall en tredje gång här nu :(

Ju mer hcg som utsöndras desto längre tid tar det för hcg att synas på stickan. Jag fick också så runt äl+13! Även ömheten i brösten kan tydligen komma och gå lite i början. Testa varannan dag från och med nu ist.
  • ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-12-06 07:36:21 följande:

Ju mer hcg som utsöndras desto längre tid tar det för hcg att synas på stickan. Jag fick också så runt äl+13! Även ömheten i brösten kan tydligen komma och gå lite i början. Testa varannan dag från och med nu ist.

Ser ut såhär idag, det nedersta är från idag och jag ser stt det är till och med svagare idag :(

HHar en känsla av att det har skitit sig även denna gång

• Eleonoratösen
    ensamärstark skrev 2017-12-06 08:20:48 följande:

Ser ut såhär idag, det nedersta är från idag och jag ser stt det är till och med svagare idag :(

HHar en känsla av att det har skitit sig även denna gång

Men båda nertill är morgon? Kan det inte beror på hur mkt man druckit, testet i sig och så? Hur känns det i övrigt?

Tempen gick ner till de lägre av högre sedan ÄL men det är bara att tålmodigt vänta. Känns som min kropp inte alla fungerar. Jag har verkligen varit lycklig lottad som blivit gravid så fort förut och nu verkar det inte gå alls. Maken försöker förklara för mig att "det kanske inte är meningen att vi ska ha en fyra". Det tröstar inte alls...
Svar på tråden Tempar/Fertility friend