• Reflexen

Tempar/Fertility friend

Ringarna blir ofyllda om man tempar en annan tid än vanligt tex. Du kan även markera en mätning som felaktig, om du vet att du tex sovit dåligt, druckit alkohol eller har feber ( sånt som kan påverka tempen).

FF är ett kul program, man lär sig mer för varje månad som man använder den. Efter ett tag är man ganska bra på att tolka sina värden!

• Reflexen
    Allex skrev 2015-08-12 06:47:19 följande:

Jaha.. det här var ju inte alls bra... Tempen tagen en halvtimme tidigare....sovit oroligt....

Jag tycker faktiskt att FF lagt din coverline lite oschysst högt. Om din temp sjunkit lite snabbare under mensen så hade coverline varit lägre o så hade du säkert inte hamnat under idag!

Kram
  • Reflexen

Om jag minns rätt så är coverline bara ett visuellt hjälpmedel, ingen uträkning. FF lägger bara dit den för att det ska vara lättare att se skillnad på tempen före o efter äl. Därför kan den också variera mycket mellan olika cykler utan att det betyder något speciellt.

• Reflexen

Usch, vad tråkigt Eagle! Vilken skit! Förstår att du mår pyton nu. Fattar din man hur jobbigt det är för dig? Hoppas du kan få stöd och hjälp, för du ska inte behöva må så här dåligt!!!

Kram!

• Reflexen

Iskristall: jag tror att mitt ew brukar finnas kvar tills temphöjningen varit, alltså försvinna under dagen då tempen höjts. Tycker att du borde få en stor höjning imorgon o äl utsatt idag, för höjningen från idag ser för liten ut.

Håller tummarna!

• Reflexen

lilaemma:

Jag är inne via mobilen, så jag tar bara en skärmdump på den delen av kurvan jag vill visa och väljer sen "lägg till bild". Det tar ett tag för bilden att laddas, så tryck inte på "skicka svar" för tidigt! Lycka till!

• Reflexen

Hej recursive!

Svårt att tolka sånt... Om jag bara kollar på din temp så skulle jag nog trott att äl skedde kring dag 15, eftersom du då får en större höjning än vid dag 10-11.

Om du tar bort markeringarna för watery flytningar dag 9-12 och 27, hur gör FF då?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend