• eagle87

Tempar/Fertility friend

SecretlyMe skrev 2015-11-11 07:59:35 följande:

Symetrical - Sexet två dagar innan äl var jag inte fertil :( Ingen öppen tapp, inga fertila flytningar.. Får se om ff ändrar sedan.

Ännu ett gravidbesked för mig idag. En gammal bekant på facebook annonserade ut med en ultraljudsbild. Jag känner mig tom. Ensam. Ledsen. Förstörd. Uppriven. Och nej, de hade inte försökt speciellt länge....

Man vet aldrig...

Förstår hur du känner. Livet är orättvist. Speciellt när de kommer till barnlöshet. Folk som röker tar droger etc blir oplanerat gravida för kondomen spricker typ O folk som oss som kämpar med ägglossning sex schema gråter hoppas ber får inte äns ett pluss. Känner en del ofrivilligt barnlösa par som man bara Ser O tänker fy fan Vilka bra fina föräldrar de skulle bli. När de känns jobbigt tänk hur mycket du kommer uppskatta ditt barn. Ja tänker berätta för mitt barn hur mycket vi kämpade för O få henne / honom.
  • eagle87
    Allex skrev 2015-11-12 17:21:20 följande:

Oj! Vad händer här? Man är borta några timmar från tråden och får läsa allt som hänt!

.....jag tror jag hoppar att kommentera och går vidare med det som är viktigt i tråden..

Förresten...jag köpte graviditetstest.... Iiiiiiih! Ska ta det imorgon bitti...om nu inte spottings dyker upp. Kanske lite beroende på morgontempen oxå....

Iiiiih!

:-P

Håller tummarna !!!!!
  • eagle87

Secretly me ta inte åt sig vännen . Du känner din kropp bäst O vet bäst när du är fertil O du har rätt ang tappen O flytningar. Men en sak vill ja att du ska veta. Bara för de inte lyckats på18 försök så måste inget vara fel. De kan gå ändå naturligt. Vissa tar de bara lång tid för.

• eagle87
    Allex skrev 2015-11-13 10:56:40 följande:

Okej.. bara en litet inlägg till.......sen ska jag låta tråden vara i flera minuter ;)

Jag har pysslat ihop en bild med mina 6 senaste cykler och då bara lutealfasen. Då ser man lite mer att den här cykeln skiljer sig lite. Man får komma ihåg att jag tar mycket mer progesteronkräm denna gång än tidigare.

Lite... Tycker den skiljer sig jätte mkt
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-11-14 12:30:20 följande:
    Tyvärr ett vanligt förekommande skutt! ;)

Hur märker man skillnad på äggviteflytningar och spermierester? Har inte haft "problem" med rester innan. För idag har jag äggviteflytningar och igår vattniga. Vilket såklart gör FF osäker ;) Ny ägglossning?
    Äl flytningar är mer stretchy lol
  • eagle87
    Allex skrev 2015-11-14 18:33:23 följande:

Åh där började mensen.Väldigt lite än... men den drar nog igång på allvar imorgon.

Mög upphöjt i EN MILJARRD!

Åh Alex :(((
  • eagle87

Är bara på äl+1 men är redan ett mentalt vrak. Nu när jag vet att de finns en chans

Svar på tråden Tempar/Fertility friend